Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ny strømkurs i garasjen

Startet av Hammerholt, tirsdag 17. mars 2015, klokken 23:51

« forrige - neste »

aaa3

Forvarming er lurt, og det blir enda lurere hvis du bruker denne løsningen: http://www.autoapps.no/Topp_Menyer/01-Outlander_PHEV_SMS_Remote/Outlander_PHEV_SMS_Remote.php
Da kan du starte forvarming med SMS, også om du er utenfor bilens wifi-rekkevidde.

drphev

Gutten min på 6 likte det at eg kunne skru lys av og på med appen, men var ikkje kike imponert av at eg ikkje kun fjernstyre bilen som ein rc-bil...
Hjelmeland i Rogaland
Kansellert Model X Sig. res. #157 27.02.2015
Mitsubishi Outlander PHEV

Hammerholt

Da fikk jeg tilsendt ssid og passord fra Tyskland, og alt løste seg enkelt.
Har nå full kontakt med bilen og appen fungerer perfekt

drphev

"Ladbar motorvogn"er det jo. Eg har sett detbskiltet eg og, men der stod det også "el-bil" på eit anna litt lenger borte (Bystasjonen i Bergen). Men jammen såg eg ikkje ein Opel Ampera som lada, utan bot ennå i alle fall :)

Dette må du klage på og få eit klart.svar frå.Q-park som du kan dele her. Prøv å google litt også, fant litt om det her og der. Starte ny tråd?
Hjelmeland i Rogaland
Kansellert Model X Sig. res. #157 27.02.2015
Mitsubishi Outlander PHEV

Hybrid-mannen

Går det an å forvarme bilen uten appen? Og hvordan gjøres det i tilfelle?

aaa3

Sitat fra: Hybrid-mannen på søndag 01. mars 2015, klokken 11:15
Går det an å forvarme bilen uten appen? Og hvordan gjøres det i tilfelle?
Feil tråd, denne handler om SSID og passord.
Men svaret er nei, du må installere appen for å få forvarmet.

Hammerholt

Sitat fra: drphev på søndag 01. mars 2015, klokken 08:06
"Ladbar motorvogn"er det jo. Eg har sett detbskiltet eg og, men der stod det også "el-bil" på eit anna litt lenger borte (Bystasjonen i Bergen). Men jammen såg eg ikkje ein Opel Ampera som lada, utan bot ennå i alle fall :)

Dette må du klage på og få eit klart.svar frå.Q-park som du kan dele her. Prøv å google litt også, fant litt om det her og der. Starte ny tråd?

Ja, starter en ny tråd. Kan være interessant for mange det her.

chiefoff

Eg fikk min bruktimporterte phev i går. Intromoddelen med ryggekamera og blåtann samt anlegg med subwoofer. Eg har nå prøvd å få fram ssid x antall ganger men får det ikke. Er det sånn at enkelte phev blir solgt uten wifi? Eg finner heller ikke lappen med ssid og passord på. Har sendt Mail til motor forum i Bergen ang dette

drphev

Ikkje vent opp til 10 sekund som det står i manualen, maks 0,5 sekund. Sjå kva som skjer.
Hjelmeland i Rogaland
Kansellert Model X Sig. res. #157 27.02.2015
Mitsubishi Outlander PHEV

Dykkern

Helt enig med drphev - overveiende sannsynlig at du har ventet for lenge.

aaa3

Jeg har gjort samme erfaring, du må være RASK! Strøm på - og sett i gang med nøkkelknappene med en gang!

chiefoff

Nå har Eg prøvd dette noen ganger. Ved å gjøre det super hurtig. Ingen respons. Men ifølge svaret eg fikk fra motor forum så skal dette være der. Må uansett inn der for å få lese av ssid og passord om Eg ikke finner den lappen

lab07

Hvordan finner man ut om man har wifi eller ikke? Finner ikke noe ssid eller passord, tysk demo bil, har Sub men ikke navi.  Må det være navi for å få med wifi/app styring?
Outlander PHEV 2014

Hybrid-mannen

Importøren jeg kjøpte av, hevder at det ikke er wifi på min bil fordi det er Intro-versjon. Stemmer dette, eller er det bare han som ikke gidder å prøve å få tak i passord som ikke ligger i bilen...

lab07

Tror jeg også har Intro versjon og får heller ikke til dette med trykkingen super kjapt (ingen pip). Noen som kan bekrefter eller avkrefte om enkelte modeller fra Tyskland faktisk selges uten Wifi?
Outlander PHEV 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA