Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Varmeapparatets forbruk. Harde tall. VP vs uten.

Startet av Trond.Strom, mandag 16. mars 2015, klokken 23:06

« forrige - neste »

Trond.Strom

Noen har lasta opp bilder av en ny type forntlykter. Kanskje problematikken rundt "dårlig" lys på tesla model s har blitt tatt seriøst i california?

Dennis

Ser ut som LED lys. Kanskje en facelift som er på vei? :)

Kan jo også være noen som har montert dette selv, har blitt ganske populært å bygge om org lykter til LED, er flere firmaer som gjør dette slik at det ser veldig proft ut.

tonl

Led lysen ser "hjemme snekret" for meg.

Trond.Strom

Enig i at det er led. Hovedlampa ser ut som om den samme, men at det er lagt til 4x led disse kan jo være adaptive?

krysser fingrene for at det er en facelift og at de sitter på min bil som kommer i mai.

Pompel

Ser ingen lyktespylere. Dermed er det vel fremdeles max 25W på fjernlys i motsetning til 35W som i USA?
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

demov2

Sitat fra: tonl på tirsdag 24. februar 2015, klokken 10:13
Led lysen ser "hjemme snekret" for meg.

Såfall veldig bra hjemmesnekkring
P85 P29711 - Solgt
Tar bussen fram til 26/02-2015
P85D P66280 - Levering 26 Februar

gbzdoc

Første jeg også tenkte er DIY upgrade. Tror det hadde sett noe proffere ut originalt. ;)

Men bra DIY jobb da!

Kanskje noen kan spore opp en beskrivelse på US forum? :)

frosken

MartinezSC

Jeg tipper dette er "bra hjemmesnekring". Synes forøvrig de ser bedre ut enn Tesla sine orginale.

Muffinman

Om hjemmesnekringa er bra eller ikke avhenger av lysbildet foran bilen.

demov2

Sitat fra: Muffinman på tirsdag 24. februar 2015, klokken 19:48
Om hjemmesnekringa er bra eller ikke avhenger av lysbildet foran bilen.

Nå snakkes det om det rent estetiske i lykta og ikke funksjonalitet. Det kan ingen som ikke har sett dem i funksjon uttale seg om.
P85 P29711 - Solgt
Tar bussen fram til 26/02-2015
P85D P66280 - Levering 26 Februar

hoffa

Håper dette er en prototype hvis det ikke er hjemmemekk. Ser jo ikke ut i tåka i forhold til de originale/gamle, men har de fantastisk lys så.....
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

Messel

Svart P85D levert 11. mars

BMW850

Nice, det er sikkert disse som blir ettermontert for å få bukt med duggproblemet :D
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

ihlhaug

Synes ikke det ser bra ut. Kanskje det er nye blinklys ala sånn som mange biler i USA har, hvor den blinker innenfra og ut, se Mustang for eksempel ;) Tesla i USA har forresten ikke orange blinklys, bare standard røde som flesteparten av de som er produsert der borte.
- Tesla Model S 85kW, grå, sort skinn, matt lacewood, ALT ekstrautstyr utenom ekstra seter. SOLGT.
- Kawasaki er6n 2006 modell, sommermonsteret.
- Tesla Model S 85kW, perlehvit, beige next gen, carbon, 21" mørke, alt utenom luft og 7 seter. VIN 876xx
- Reservert to stk model 3.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA