Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lakkforsegling felger

Startet av Muffinman, lørdag 14. mars 2015, klokken 17:18

« forrige - neste »

bilpower.no

Tesla Skodje/Ålesund og Don, som håndterer servicer etc. er i en egen klasse. Jeg bor i Oslo, men har tatt alle servicer der oppe - å forholde seg til Tesla på Grorud har vært et mareritt for min del. Hadde nok solgt bilen for lenge siden hadde det ikke vært for servicen hos Tesla Skodje. 1000 poeng!

RuneW

Sitat fra: bilpower.no på fredag 14. oktober 2016, klokken 00:52
Tesla Skodje/Ålesund og Don, som håndterer servicer etc. er i en egen klasse. Jeg bor i Oslo, men har tatt alle servicer der oppe - å forholde seg til Tesla på Grorud har vært et mareritt for min del. Hadde nok solgt bilen for lenge siden hadde det ikke vært for servicen hos Tesla Skodje. 1000 poeng!

Det må jo være noe riv ruskende galt med Tesla-systemet om folk velger å kjøre 7 timer hver vei for å ta service på bilen sin!
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

Øggen

Nei RuneW, det sei berre kor flinke karane på Sunnmøre e. Kun gode erfaringa der sjøl.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

RuneW

Sitat fra: Øggen på fredag 14. oktober 2016, klokken 13:06
Nei RuneW, det sei berre kor flinke karane på Sunnmøre e. Kun gode erfaringa der sjøl.

Håper for din del at du tuller... Det er service på en bil man snakker om, ikke en hjerneoperasjon...

Hva slags tjenester er det karene på Sunnmøre gjør utover hva man kan forvente på en service som er verdt å kjøre 14 timer for?
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

o.b.lix

Kanskje det er en unnskyldning for å kjøre med Teslaen?
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Øggen

Litt tull, litt sant.

For å ha sagt det, så måtte ej kjøre fra Ålesund til Trondheim for å ta service og reparasjoner tidligere. (åpna SC her først i sept 2015). Det e 12 tima tur-retur det også. Der va ej ofte, ikkje berre på grunn av god kaffi akkurat.
Fra spøk til revolver, i Ålesund får du raskt time, mekanikkerane e oppegående og får ting gjort, samt at der e hyggelig personal. Det kan være utslagsgivende om du har familie/kjente i regionen for å ta turen. Hadde nok gjort det samme om ej hadde hatt tid, men så lika no ej å kjøre bil også da.........
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

Rolf Marius

Var selv på Tesla i Ålesund i går. Bor i Kristiansund, å kan lett ta tr.heim istedet.

Don var den jeg hadde dialog med når jeg var der. Veldig hyggelig og servicevennlig. Jørgen som jeg kommuniserte med på mail og tlf var også super på service! Skulle inn for og bytte førersete på garanti, men Tesla hadde sendt de feil sete(esken var merket riktig), men det er ikke deres feil. Alt annet ble gjort med super service, goodwill og oppfølging (Y)

Mine ærend framover  blir gjort på avdelingen i Ålesund ;D
S85
3M wrapped Satin Frozen Vanilla White

El-boy

Sitat fra: Rolf Marius på lørdag 15. oktober 2016, klokken 12:19
Var selv på Tesla i Ålesund i går. Bor i Kristiansund, å kan lett ta tr.heim istedet.

Don var den jeg hadde dialog med når jeg var der. Veldig hyggelig og servicevennlig. Jørgen som jeg kommuniserte med på mail og tlf var også super på service! Skulle inn for og bytte førersete på garanti, men Tesla hadde sendt de feil sete(esken var merket riktig), men det er ikke deres feil. Alt annet ble gjort med super service, goodwill og oppfølging (Y)

Bra du har positive erfaringer ifra Tesla Service Ålesund. Det er mine også.

Men at det skulle bli bra på sunnmøre var vel egentlig forventet før dei åpna service senteret: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,19755.msg385310.html#msg385310
;D ;D ;D ;D :P

Rolf Marius

Sitat fra: El-boy på lørdag 15. oktober 2016, klokken 20:43
Sitat fra: Rolf Marius på lørdag 15. oktober 2016, klokken 12:19

Bra du har positive erfaringer ifra Tesla Service Ålesund. Det er mine også.

Men at det skulle bli bra på sunnmøre var vel egentlig forventet før dei åpna service senteret: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,19755.msg385310.html#msg385310
;D ;D ;D ;D :P

Veldig fornøyd ja. De sa at de kunne sende en egen teknikker hjem til meg for og bytte sete når det kommer. DET kaller jeg service!
S85
3M wrapped Satin Frozen Vanilla White

Brede

Har nå for første gang vært i kontakt med Ålesund. Service på et slikt nivå at jeg kan vurdere å kjøpe ny Tesla igjen!
Svarer på mail i løpet av minutter, tilgjengelige på telefon og to ukers ventetid på verkstedtime.

Terningkast 6

Muffinman

Told you so :)

Men det er jo ikke lenge siden du hadde bilen på verksted?

hmre

Booket time til slutten av januar på Tesla Rud for utbedring av et par ting og første service. Var innom i oktober, 3 mnd ventetid. De ringte her om dagen og lurte på om jeg kunne komme innom neste uke allerede. Så da blir utbedringene tatt neste uke, og årlig service i mars. Kanskje det tyder på at ting går i positiv retning vedrørende ventetid? :)

Utbedringene skulle ta 2-3 timer mente hun, blir spennende å se hvor lang tid de faktisk bruker.

Forøvrig fornøyd med kommunikasjon der, de svarer kjapt på mail og telefon de gangene jeg har hatt behov.
2016 Tesla S90D Vin 117xxx

DagfinnN

Har fått feilmelding på parkeringsbremsen. Sendte e-post i morges, fikk svar etter en time. Ba om "time" og kunne ha kommet inn på mandag, men de hadde bare en bremse på lager. De bestilte straks flere slik at allerede på torsdag altså om 6 dager kan jeg komme inn å bytte begge.
Ikke så verst det synes jeg.
Servicesenter Skodje.
X100D hentet 27.05.2020
TM3 SR+ hentet 31.12.2019
x S100D Levert 29.11.2017 - solgt 27.05.2020
x Opel Ampera-E bestilt 20.09.2016 - levert 30. mai 2017 - solgt 20.desember 2019
x Subaru Outback solgt april 2017, går all in electric.
x Tesla S85D hentet 9. november 2015, solgt 12.10.2017
x Nissan Leaf solgt 28.07.2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA