Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lakkforsegling felger

Startet av Muffinman, lørdag 14. mars 2015, klokken 17:18

« forrige - neste »

iCar

Bestilte time idag for 1års service og fikk time i slutten av november 215
Model S 75D Pearl White - Levert 16.06.17
Model ≡ LR Midnight Silver - Levert 23.02.19
Mercedes-Benz EQ C - Reservert 13.09.17
Kjører 100% elektrisk

sven erik

Sitat fra: iCar på mandag 13. juli 2015, klokken 13:27
Bestilte time idag for 1års service og fikk time i slutten av november 215

du fikk raskt time du da  jeg hadde bien min inne på diverse fiks  for snart  måned siden  da bilen hvar værre  når jeg kom ut i bilen fikk jeg haste time   og fikk den i slutten av oktober  da hva det og deler de ikke hadde fått  til  forige  gang bilen hvar inne   jeg selv begynner og bli lei    ja de har begynt med dropp inn timer i oslo men jeg  kan ikke kjøre mange mil og sitte der en hel dag   for å få fikset bilen 

Batteritralla

Sitat fra: Tonny på lørdag 04. juli 2015, klokken 04:23
Jeg har Ranger avtalen og bestilte time i februar for å ordne noen reklamasjoner og fikk da time i april, men når jeg kontaktet de i april fikk jeg beskjed om at timen var flyttet til august. Det er 6mnd ventetid. I tillegg kontaktet jeg de for et par uker siden angående at førersetet ikke kan justeres i lengderetningen lenger, og da vi er 2 personer som bruker bilen daglig er dette fortvilt da det ikke passer oss begge slik setet står. Siden jeg har Ranger avtalen regnet jeg med at dette ordnet seg, men neida, vi må fint vente til oppsatt time i august.. >:(

Og dette synes du er ok???

Jeg forbeholder meg retten til å ha positive og negative meninger om Model S, selv om jeg har solgt min :-)

Elbil fundamentalist

Bestilte service på liten lekkasje på pano. Fikk time 31 juli.
Synes ikke det er så ille midt i fellesferien.
2005 Kewet bastard (m Buddy utseende)
kjørt 12700km (solgt '09), Peugeot Partner PSA 54.000km til 73.500km (kjøpt '09, solgt nov`13), Kjøpt Leaf 2012 (solgt), Tesla Model S85D levert 27 mars '15, Leaf Acenta 2014 kjøpt nov. '15 Bestilt 31mars '16 Tesla Model ≡ kansellert venter på Model Y Bestilt Model S75D 6 okt '17 levert 22 des '17 Bosted Oslo
Signaturmedlem TOCN

Kristian O

Butikk / servicesenter begynner å sjå ferdig ut på Digerneset utenfor Ålesund. Bildet er tatt i helga.
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

Tonny

Nei, jeg synes langt ifra at dette er ok. Men når jeg ikke engang får svar når jeg uttrykker min misnøye så blir det vanskelig å komme videre. Det er ikke første gangen jeg er misfornøyd med servicen deres.

Jeg kontaktet de for en reklamasjon ifjor høst, og etter 1 mnd med purringer fikk jeg endelig oppsatt en time.
Nå tar det 6 mnd å få time for reklamasjon, og 2 mnd ventetid for å ordne førersetet som sitter fast.

Men en ting er hvertfall sikkert og det er at model X bestilling blir kansellert pga elendig service nivå, da dette ikke er noe jeg vil fortsette med fremover.
P24509

F_P

Dette ordner seg. Bruk utestemme og trussel om at du kansellerer Model X'en så fikser de sikkert setet umiddelbart ;)
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

Muffinman

Da blir det åpning på Digerneset 15. august. Forhåpentligvis er de oppe og gå med folk slik at de kan bidra til å få unna noe kø :)

Kristian O

Sitat fra: Muffinman på onsdag 05. august 2015, klokken 08:09
Da blir det åpning på Digerneset 15. august. Forhåpentligvis er de oppe og gå med folk slik at de kan bidra til å få unna noe kø :)

Butikken har vært åpen fra forrige helg, men servicesenter er ikkje heilt klart enda.
-S 85, MC Rød, tech pakke, 7 seter.
  130.000 km siden April 2014. Solgt april 2019
-Kia Soul 2016
- Model 3 LR april 2019

Muffinman

Invitasjon til offisiell åpning med påmelding kom ihvertfall ramlende i går.

Bonk3rs

Sitat fra: Muffinman på onsdag 05. august 2015, klokken 09:09
Invitasjon til offisiell åpning med påmelding kom ihvertfall ramlende i går.

Gratulerer!

Det skal vel åpne et SC på Elverum og et i Asker/Bærum også med tiden.
Snart er problemene med lang ventetid forbi...kanskje :)

Det som blir utfordringen for Tesla fremover blir opplæring av de nyansatte på disse SC. Kompetanse kommer ikke av seg selv, som vi alle vet.

Men det går seg sikkert til dette.

X60D, Solid hvit VIN 160## Levert 24.10.16
P85+ Pearlwhite 2014, Innbyttet  :(
Performance Model 3, Pearl white, Levert 26.02.19

Muffinman

To og en halv time reisetid til Digerneset mot gode tre til Trondheim for min del. Problemet er bare at jeg ofte er i Trondheim i forbindelse med jobb, mens jeg ikke har noe fore sørover. Om jeg skal forholde meg til det nyåpnede senteret får blir det tilsammen fem timers reise i ens ærend. Som regel tar jeg turen til Lade samtidig når jeg uansett skal til Trondheim, så da er det ingen ekstra reisetid. Det nye senteret hjelper ikke for min del på annet vis enn at det forhåpentligvis tar unna noen køer. Jeg har en lang liste med feil som gjenstår å rette på min bil, noen registrert allerede i april og resten i sommer. Jeg er ikke blitt kontaktet for avtale enda, og jeg regner med at Trondheim snart er fullbooket ut året.

El-boy

Bra Tesla nå åpner service center på Digerneset. Mange Teslaeiere på nordvestlandet som trenger service på sine biler.

Det har også tradisjonelt vært god tilgang på dyktige bilmekanikere på Sunnmøre. VG har gjort noen tester feilrate etter service, biler har blitt levert inn til service med skjulte/uvanlige feil, og verksteder på Sunnmøre har kommet svært godt ut etter disse testene. Så får vi da håpe att Tesla har vært våkne nok til å ansette folk som kan skru bil (type rånere) og ikke bare datanerder slik en slipper å få levert tilbake bilen etter service der bremsepedalen går rett til bunns...

sven erik

det sier jo litt om bilene da når det er så lang vente tid  har en imive bestite time  på verksted for service  uken etter fikk  jeg time   jeg har selv begynt å bestille time når jeg får bilen til bake for jeg vet det skjer ting   men nå er jeg lei det var så mye feil sist at  det hvar 4 a fire sider med ting nå er det 2 måneder til neste og  det  er halvparten på nytt + noe til har vel ca 3 a4 sider nå så ikke rart de har vente tid   for de prøver seg fram
jeg har jobbet  selv med bil og har hatt  noen  klager på brukte biler men da fikset vi det så det holt  ikke så bilen bare går 6 måneder i gjenn

VL

Jeg skal sjekke panotaket og lime noen løse lister. Fikk time to dager etterpå, det passet ikke da så fikk ny i neste uke... Jeg er nå fornøyd med ventetiden! Men vet ikke hvordan det er på mer alvorlige omfattende feil.
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA