Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bruktbilpris på Tesla

Startet av flemmz, torsdag 12. mars 2015, klokken 13:36

« forrige - neste »

flemmz

Fikk min testa for en liten uke siden. Det er en 60 versjon. Produsert aug 2014. Men Før en starter bilen med bremsen så viser bilen 60 og 85 om hverandre.  Er dette noe grunn til? Hadde jo Vært flott om den blir en større modell for hver uke da... 8)
Kjører Fiat Fiorino Qubo, Micro-vett.

B_Tesla

Opplevd at bildet er feil ved oppstart rett etter sw update. Altså første start etter det eller noe. Så er alt ok. Kan det være noe liknende?
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Muffinman

Den er jo ung, og sikkert i puberteten. Sliter sikkert med å finne seg selv :)

B_Tesla

Noe drit det der. Håper ikke den får rustne kviser i store mengder da.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

flemmz

Den har 85 i 4-5 dager. og skiftet til 60 igår. Er bare en filleting men morsomt om det kommer tilbake igjen. Når den vokser til så sitter jeg sikkert igjen med en p85d tenker jeg.
Kjører Fiat Fiorino Qubo, Micro-vett.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA