Hovedmeny

Fremtiden

Startet av kjølholdt, torsdag 19. februar 2015, klokken 08:32

« forrige - neste »

kjølholdt

Desember 2013, var min første langtur med tesla fra Bergen til Gursken 375 km. Lettere spent la jeg ut på turen, litt bratt læringskurve ingen hurtigladingsmuligheter underveis, men kom frem med 12 km igjen på batteriet.
Kjører samme turen på lørdag men da stopper jeg bare på Supercharger Sandane i 15 min og kommer frem helt uten problemer.
Når du kan kjøre til Gursken som de fleste ikke vet hvor er i landet uten rekkeviddeangst sier det , det meste.
Rekkeviddeangst er et tilbakelagt problem for meg :-) og i løpet av et år for resten av tesla eierne i hele Norges land...................
Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

cra

Sitat fra: kjølholdt på torsdag 19. februar 2015, klokken 08:32
Kjører samme turen på lørdag men da stopper jeg bare på Supercharger Sandane i 15 min og kommer frem helt uten problemer.

Anbefaler Mona Lisa dersom du tenker å spise mens du lader. :)  Ligger "på enden" av kjøpesenteret, til venstre når du ser mot senteret fra laderen. (Ikke inne i senteret.)

Og her kan du se live bilde over plassen:
http://webcam.datainstituttet.no/jpg/image.jpg

Kjører du indre eller ytre, btw? Hvis du skal over utvikfjellet er det mulig å ta en snarvei via Reed. Sparer noen km. På veg ned fjellet i retning sørover tar du av til høyre i hårnålsvingen.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Kim L

Gleder meg til min bil kommer,og jeg skal se mange flotte plasser i Norge og Europa jeg ikke har sett før... Ser at fiskestang i bagasjen er et must :-)   :D :D :D :D

TeslaDag

Her fra en sommerdag i høst. Kafeen på kjøpesenteret i 2.etg har også veldig bra thai/kinamat om man skal ha noe litt enklere mat. Da kan man sitte å nyte utsikten både til fjorden og til bilen som står på lading.
S 85  Sort - 21" Turbin - Alt utstyr minus barneseter
Bil mottatt 15-11-13
P85D i bestilling

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA