Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nyetablert: Tesla som familiebil?

Startet av gajagd, onsdag 11. mars 2015, klokken 13:25

« forrige - neste »

gajagd

Jeg hadde store problemer å lade min bil pga parkerte en E-Golf uten ladding på Møller bil Romerike. Bilen var parkert hele kvelden. Håper Møller bil tar saken.
Har varslet Møller Bil Rømerike.

zbk

Har du varslet Møller bil? Tror ikke du kan regne med at rette vedkommende leser her. Ser ikke bort fra at det er Møller selv som har satt den der.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

geestone

Jeg har bestilt min fra Møller på Hvam, og jeg har fått inntrykk av at denne laderen brukes mye til demobilene de har.

oaarum

Hurtigladet der på mandag. Stod en hvit EL 54xxx der da og. Men fikk skvisa meg inn i mellom. Hvorfor skal egentlig Møller ha noe interesse av å sabotere hurtiglading der?
2015 e-Golf ventepumpe
Passat GTE prod uke 11

zbk

Om det er Møller som har satt den der tror jeg ikke det er sabotasje, men tankeløshet som ligger bak.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

hpe

Møller eier bilen

Thomas Parsli

De gadd vel ikke flytte bilene på fredag når de stengte.
At de selger elbiler men ikke forstår behovet av å lade er litt svakt...

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

Ohm

Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

Ferry

Var forbi der i høst og måtte lade både på tur og retur. Begge gangene måtte jeg innå spørre om de kunne flytte bilen sin. Litt håpløst, men føler ikke at jeg har veldig stor rett til å klage på at de bruker sin egen lader. Jeg skryter heller litt av Møller Slependen som lar meg bruke sin lader, til tross for at jeg kjører i3. Håper VW og andre får bruke BMW sine ladere.

Kjelliken

>:( Fikk ett lignende problem selv i går i Åsane bergen..

Løsningen for å lade ble og parkere på skeive for at kabelen skulle være lang nok..  :-\
E-Golf uten VP
Toyota Celica 2001

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA