Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Salgspris på solgte TMS

Startet av Mippen, tirsdag 10. mars 2015, klokken 12:14

« forrige - neste »

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

emil

Jeg har gitt opp diskusjoner med store elbilmotstandere. Er de dumme nok til å tro på svadaen tilsvarende det som presenteres på den aktuelle bloggen er det ikke verd å bruke energi på dem.

De gangene jeg snakker med folk om elbil og de f.eks nevner ting som snylting og kullkraft avslutter jeg rett og slett samtalen eller dreier den over på no helt annet.

Mippen

Jeg er ikke redd for at vi her inne tror på det, er mer redd for de som ikke kjenner så godt til elbiler.
Fremtiden er elektrisk.

elektrolux

Ikke lett å vite hvor en kan begynne der nei.

Best å lå frøet leve i troen på at Ferrarien er mer miljøvennlig en Think'en faren hans eide.

Ellers trenger vi jo slike tullinger som dette som tviholder på fossilbilen sin og på den måten er med på å forlenge tiden vi kan nyte insentivene våre. ;)
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Electrix

"Internet makes smart people smarter and dumb people louder"

Eneste trøsten er at med såpass mye informasjon tilgjengelig nå så fremstår slike personer i et dårlig lys og påfører "anti-elbilsaken" mer skade enn nytte.
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

Espen Hugaas Andersen

Jeg mistenker at det er parodi. Det med elektromagnetiske felt og nedbryting av veibanen er jo hysterisk morsomt.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Elmo

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på tirsdag 17. februar 2015, klokken 13:54
Det med elektromagnetiske felt og nedbryting av veibanen er jo hysterisk morsomt.
+1
Jeg ler hatten full ;D
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

tallyho

Sitat fra: Mippen på tirsdag 17. februar 2015, klokken 12:05
Nå har det dukket opp en ny tulling som blogger om elbilene.

http://naturligsant.blogg.no/
Fossilbiler trenger jo ikke oppvarming :)

Tror nok vi heller har å gjøre med en spøkefugl her.
2015 E-Golf
2016 Tesla S90D
2016 Tesla 3 reservert

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

Amoss

Sitat fra: Mippen på tirsdag 17. februar 2015, klokken 16:50
Nytt innlegg nå...

Ok, om noen har vært i tvil før, så er det i alle fall ikke noen tvil lengre etter dette innlegget ;)

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på tirsdag 17. februar 2015, klokken 13:54
Jeg mistenker at det er parodi. Det med elektromagnetiske felt og nedbryting av veibanen er jo hysterisk morsomt.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Espen Hugaas Andersen

Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Philip Marlowe

Jeg synes siden er ganske morsom. Den linken vil jeg videresende til de ivrigste elbilmotstanderne jeg kjenner.
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

Mippen

Jeg tror han bare gjør  det for å gjøre narr av folk som er motstandere. Kommet mange innlegg i dag. Ser han har postet om Justin Bieber og elbiler nå.
Fremtiden er elektrisk.

elektrolux

Sitat fra: Philip Marlowe på tirsdag 17. februar 2015, klokken 22:04
Jeg synes siden er ganske morsom. Den linken vil jeg videresende til de ivrigste elbilmotstanderne jeg kjenner.

Allerede gjort.  ;)
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA