Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Motor til P106 øskes kjøpt

Startet av froland, mandag 11. mai 2009, klokken 13:37

« forrige - neste »

froland

Hei elbilvenner! Nå har vi muligheten til å gi Helga Pedersen pepper for mangel på støtte til Think. Kom igjen alle skriveføre!! KLAG!!! Hilsen Froland
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

electricaid

Pennen min er klar menneh.. hvor finner man artikkelen man skal være forbannet over =)

froland

hei på deg! Det er vel mange artikler som sier at Ap/regjeringen ikke vil støtte Think? Eller vi vet jo at det er kun Ap det står på. SP og SV har aktivt støttet Think. Froland
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

electricaid


electricaid


cra

Da har jeg spurt hvorfor regjeringen ikke vil hjelpe Think over kneika, og fikk slengt inn et stikk om "gratis" ferger i samme slengen. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Elmo

#6
Jeg la inn spørsmål om omregistreringsavgiften, og om momsfritak på nye batterier til gammel elbil.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

elektrolux

Jeg har spurt om Arbeiderpartiet kunne tenkt seg å hjelpe Think i gang med produksjonen ved å forplikte seg til å kjøpe 50-100 biler i måneden til offentlig bruk.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

froland

Hun kom seg unna. Hun så vel at det var ting hun ikke kunne svare på med AP verdighet. La de steke i sitt eget valgflesk når tiden kommer. Froland :-[
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

cra

Er det virkelig noen som tar på alvor noe politikerne sier det siste året før valget, da? Alt valgflesket er en av grunnene til at jeg forhåndsstemmer så snart det er mulig, for da er det enda enklere å lukke ørene for alt valgflesket, evt. bare le rått av det. Lett å slippe unna på stands også hvis man blir praiet. Setningen "Har forhåndsstemt" fungerer perfekt som et "Get out of jail free"-kort i så henseende. :D
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA