Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bil i transitt, hvilket skip?

Startet av Hammerholt, søndag 08. mars 2015, klokken 13:24

« forrige - neste »

Hammerholt

Jeg har akkurat tegnet kontrakt med bilimport Larvik, hos Hagen.
Har bestilt en ny svart instyle+ phev og gleder meg voldsomt!
Har noen andre handlet her? Regner egentlig med det ettersom de er veldig gode på pris.
Noen erfaringer?

Abenjaminsen

Henta bil der på onsdag... Lite erfaringer så lagt.. 8000 km... Instyle+ med hengerfeste..

Fonnis


Abenjaminsen

Hei

Ut i fra selger, så er det 5 år. Står vel også noe om 5 år hos Mitsubishi.de...

Motorforum kristiansand mener det er 3 år.. hehe

kaiat

Så vidt jeg kan se på http://www.mitsubishi-motors.de, så er det 5 års fabrikkgaranti på biler som er førstegangsregistrert fra 1/1-2015. På biler førstegangsregistrert mellom 20/3-2014 og 31/12-2014 er det 3 års fabrikkgaranti og 2 ekstra år som jeg antar den tyske importøren står for (slik norske bilimportører ofte gjør det med sine 5 års garantier). Biler som er førstegangsregistrert før 20/3-2014 har kun 3 års fabrikkgaranti.

Med andre ord, er PHEV'en din førstegangsregistrert i Tyskland før nyttår, har den vel egentlig bare 3 års fabrikkgaranti.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA