Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvordan regne forbruk og strøm utgifter?

Startet av NegativeElectrode, lørdag 07. mars 2015, klokken 10:19

« forrige - neste »

NegativeElectrode

Tim Cook mener ja har avkreftet dette, men Apple er heller ikke kjent for å avsløre hva de holder på med.
http://e24.no/bil/apple-planlegger-en-elbil/23395895

Om det er hold i dette vil Silicon Valley bli et arnested for innovasjon innen bilundustrien, og mange aktører vil begynne å se sitt Kodak moment rykke nærmere.
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

Djur1

Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

hottentott33

Jeg er ingen eple-mann, men til og med jeg fikk med meg at Steve Jobs ville lage en bil. Så det er ikke usannsynlig at det vil skje. Men hvordan den slår an er ikke godt å si. Iphone er jo veldig dyre ifht konkurrentene, så det spørs om folk er villig til å betale endel mer for en bil med et eple i fronten. Jeg er litt usikker, de må i såfall legge seg på en annen linje og tilby et billigere produkt enn f.eks Chevy Volt og Tesla Model 3, noe som er stikk i strid med hva Apple har gjort tidligere med andre produkt.
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

NegativeElectrode

En bil er jo en perfekt plattform for å selge innhold, så at Apple vil inn på det markedet er ikke så usannsynlig. Det er formen og måten de entrer markedet på som blir spennende. Hva er det Apple mener folk ikke trenger i bil (de kan være kompromissløse på slikt) og hva tilfører de av nye ideer?
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA