Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Knakk deksel til takgrind-fester.. Dyrt?

Startet av Snefall, torsdag 05. mars 2015, klokken 23:24

« forrige - neste »

Orake1et

Sitat fra: iCar på lørdag 03. juni 2017, klokken 23:20
Da fikk jeg sporet opp bilen via den siden.
Bilen er i bevegelse fra Belgia på vei til Tyskland nå.
ETA ditt den 05.06

Brukte du understellsnr til å søke? Hva sier MyTesla ift status nå? Er den oppdatert ift at den faktisk er mellom Belgia og Tyskland?

iCar

Sitat fra: Orake1et på lørdag 03. juni 2017, klokken 23:29
Sitat fra: iCar på lørdag 03. juni 2017, klokken 23:20
Da fikk jeg sporet opp bilen via den siden.
Bilen er i bevegelse fra Belgia på vei til Tyskland nå.
ETA ditt den 05.06

Brukte du understellsnr til å søke? Hva sier MyTesla ift status nå? Er den oppdatert ift at den faktisk er mellom Belgia og Tyskland?

MyTesla er uendret står bilen er ankommet havnen Europa.
Men har jevnlig sjekket den siden uten at det har dukket opp noe, og
som en her sa så stemte det at bilen ble plutselig var å spore idag og er
på først vei til Bremerhavn og deretter Drammen med ETA 08.06.
Er bare å spore båten Arabian Breeze
Model S 75D Pearl White - Levert 16.06.17
Model ≡ LR Midnight Silver - Levert 23.02.19
Mercedes-Benz EQ C - Reservert 13.09.17
Kjører 100% elektrisk

Espen Hugaas Andersen

Min har vært i Drammen en uke, og det står fortsatt bare at den har ankommet havnen i Europa. Jeg vet ikke om den endrer seg noe mer før utlevering. (Kanskje når den er på vei til eller ankommer service sentret?)
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Ganrak

Nå dukket min også opp på UECC.

ZEEBRUGGE   VESSEL LOADED   03.06.2017 22:40

MyTesla har ikke endret seg. Har alltid bare stått på "Du vil bli kontaktet av en Tesla leveringsspesialist for å tilrettelegge for betaling og levering av din Model X." Mulig det er sånn fordi jeg kjøpte en inventory som nettopp var produsert.
Tesla X90D 2017
Mercedes B-Electric

Ganrak

Min kom med Arabian Breeze. Sporing sier den er ankommet Drammen i går. Noen av dere andre som hadde bil på den båten som har fått utleveringsdato?
Tesla X90D 2017
Mercedes B-Electric

Terhar

Sitat fra: Ganrak på fredag 09. juni 2017, klokken 12:32
Min kom med Arabian Breeze. Sporing sier den er ankommet Drammen i går. Noen av dere andre som hadde bil på den båten som har fått utleveringsdato?

Min var også på Arabian Breeze som ankom Drammen kl 0700 igår.
Snakket med en kar på Tesla/Drammen igår ettermiddag. Da jeg fortalte at bilen min var ankommet Drammen var hans svar at da visste jeg mer enn hva han gjorde.
Har heller ikke hørt noe idag, begynner å bli utålmodig!
Nissan Leaf fra mars 12
Model S P85 fra sept. 13, innbytte hos Tesla til fordel for
Model X 100D hentet 19.6.17
Model 3 LR 18.2.19

MartinP

Min X100D kom ombord Baltic Breeze igår kveld og er i Drammen på mandag. Nå blir det travelt for Teslafolkene å få alle utlevert i dette kvartalet.

turfsurf

Bare å smøre med tålmodighetskrem. Vår kom 29/5 og blir kanskje utlevert neste uke...
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

iCar

Sitat fra: Ganrak på fredag 09. juni 2017, klokken 12:32

Min kom med den også dem ringte meg dagen før båten
ankom og fikk utleveringsdato den 16.06
Model S 75D Pearl White - Levert 16.06.17
Model ≡ LR Midnight Silver - Levert 23.02.19
Mercedes-Benz EQ C - Reservert 13.09.17
Kjører 100% elektrisk

Ganrak

Jeg fikk utlevering den 22.06 i Trondheim
Tesla X90D 2017
Mercedes B-Electric

KjetilNy

Ny sending på veg til Drammen. Bilen min er lasta opp på Baltic Breeze idag. Ankommer Drammen måndag 19.juni. Det er 1 månad og 1 veka etter at eg bestilte bilen. Nokså kjapt. Då er det berre å håpe at tida på kaia i Drammen ogso blir kort.

ezzpen

Min S90D ble også lastet på Baltic Breeze i dag. Bilen ble bestilt og bekreftet 30. april.

afitch80

Sitat fra: KjetilNy på torsdag 15. juni 2017, klokken 16:56
Ny sending på veg til Drammen. Bilen min er lasta opp på Baltic Breeze idag. Ankommer Drammen måndag 19.juni. Det er 1 månad og 1 veka etter at eg bestilte bilen. Nokså kjapt. Då er det berre å håpe at tida på kaia i Drammen ogso blir kort.
Wow! Det gikk kjapt. Hvordan fikk du det til? Jeg bestilte ganske samtidig med deg, 12. Mai. Og min har fortsatt amerikansk jord under hjulene i følge My Tesla.
Før amerikansk, nå tysk.

MartinP

Min ble lastet ombord Baltic Breeze 8 juni og framme i Drammen 12 juni. Enig med DS om utlevering 21 juni. Står fortsatt at bilen kommet til havn i Europa på MyTesla !

Saberhagen

Hvordan sjekker dere om bilene er lastet på uecc sin side? Skriver dere inn hele VIN nummeret?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA