Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lademønster til E-Golf eiere

Startet av Shurra, onsdag 04. mars 2015, klokken 15:10

« forrige - neste »

Shurra

Bilen er en 2012 mod fra Nederland gått 11500km. (106000kr) Har fått omregistrert bilen i mitt navn og i vognkorte står det at den har motor utylse/effekt 16KW (22hk). Sjekket regnummere til andre like typer og da er det oppgitt at de har 35 kW (48 HK). Ikke signert kjøper kontrakten enda fordi kontrakten var en vanlig NAF kontrakt for salg mellom private. Men bilen er nå registrert i mitt navn. Leveres denne type bil med forskjellig motorer batteristørelser ? Vil dette ha en effekt på kjørelegde ?

Hilsen førstegangs elbil kjøper

Sølve

Alle c-zero 2012 har samme motor.  Jeg tror du har gjort et godt kjøp og kan kose deg med bilen. Det er for tiden 2 aktuelle aksjoner for C-ZERO. Det kan være lurt å sjekke om disse er aktuelle for bilen din.  Det gjelder i så fall gratis bytte av vakuumpumpen og en stålbjelke. En Citroën forhandler vil kunne svare på om dette er aktuelt for din bil.  Lykke til med ny bil.
Bergen

Rio

Sitat fra: Shurra på onsdag 11. februar 2015, klokken 22:36
Bilen er en 2012 mod fra Nederland gått 11500km. (106000kr) Har fått omregistrert bilen i mitt navn og i vognkorte står det at den har motor utylse/effekt 16KW (22hk). Sjekket regnummere til andre like typer og da er det oppgitt at de har 35 kW (48 HK). Ikke signert kjøper kontrakten enda fordi kontrakten var en vanlig NAF kontrakt for salg mellom private. Men bilen er nå registrert i mitt navn. Leveres denne type bil med forskjellig motorer batteristørelser ? Vil dette ha en effekt på kjørelegde ?

Hilsen førstegangs elbil kjøper

Gratulerer med ny bil!

Don't panic! Her er det noen som har skrevet inn bilens batterikapasitet (16 kWh) i stedet for motorens effekt (35 kW).
Lett å fikse.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

TB

Som Rio skriv - skrivefeilen i vognkortet er lett å rette opp.

Men, du bør sjekke om vakuumpumpa er bytta - samt om bytte av stålbjelker gjeld denne bil - og at det blir dekka av garanti. Dette kan ein Citroën forhandler sjekke.

Om du må betale for dette sjølv er brått bilen ikkje så rimelig lenger...  ::)
Lørenskog
Hyundai KONA electric 2019 ( venteliste 2017 - 2019)
Citroen C-Zero 2012 med OVMS - 97 000 km - solgt 2019

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA