Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Sikkerhetspakke nå standard, tilbakebetales denne til de som har bestilt?

Startet av Ellhans, tirsdag 03. mars 2015, klokken 22:09

« forrige - neste »

Ellhans

Er det noen andre som har problem med iRemote appen? Den vil ikke oppdatere status. Siste status var kl 0715 i dag tidlig.
Bilen står med strøm på og lader, og statusen virket i dag tidlig kl0600.

ganton

Hadde ikke kontakt med bilen i hele går. Ok idag.
BMW i3 (27.aug 2014)
Tesla model 3 (reservert 01.04.2016, bestilt 5.12.18, levert 30.03.19)

Ellhans

Virker nå etter at jeg satte på tenning

TorS

Det er noe som ikke virker som det skal i dag. Siste oppdatering 06:36. Jeg er på reise og sendte SMS til kona og lurte på om alt var OK siden jeg i 12 tida ikke kunne se at hun hadde kjørt på jobb. Fikk til svar at hun hadde reist som vanlig i dag morges. Så det er noe rart.
i3 fra 29.10.2014, Ålesund

rth

Ingen kontakt. Hverken via Mobil eller PC

LMOR

Sikkert ikke til mye hjelp for dere, men jeg har kontakt...

Oppdateres hvert minutt som bromm påpekte, uten at tallene nødvendigvis stemmer med det som står i bilen.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

lettvinh

Jeg har de siste 2-3 dagene også mistet kontakt med bilen via appen på mobilen. Samtidig så jeg også at bilen ikke hadde datakontakt med Bmw Online Widgets etc. Fikk kontakt igjen idag.

Yttertorjen

Sitat fra: lettvinh på onsdag 11. februar 2015, klokken 15:49
Jeg har de siste 2-3 dagene også mistet kontakt med bilen via appen på mobilen. Samtidig så jeg også at bilen ikke hadde datakontakt med Bmw Online Widgets etc. Fikk kontakt igjen idag.
Merkelig dag i går: fikk ikke kontakt med bilen via App, når jeg ankom bilen var precond startet som alltid - men denne gangen uten varme. Alle funksjoner ellers var som vanlig, vifta gikk som før, men KALDT. Kjører 4 km for å fiske opp frua, aktiverer p- precond som alltid, men fremdeles ingen varme. Mens jeg sitter og venter,begynner dørlåsen å hamre - låser opp - stenger, flere ganger, sekvensen avsluttes med at vinduer åpnes helt. Stillheten senker seg.  Kjører derpå hjem, ca 1 mil, parkerer. Tenker å ringe forhandler, men går ut i bilen etter middag - så er alt normalt igjen. Kontakt via App og varme i massevis. I dag: alt som vanlig: ok.

Klykken

Ta kontakt med forhandler du. NOE må være galt.
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Kjehorn

Har nå litt over 8000km m I3 og er godt fornøyd. En ting jeg lurer på er hvor godt IRemote er i sync m bilens data. Dette gjelder forsåvidt "km-på-tank" men også slike ting som "gjennomsnittlig forbruk alle turer". Andre som har liknende erfaringer?

ali_ben

Kjørte en tur i formiddag og da kom det opp en melding i split-screen feltet (der hvor BMW online widgets vises) om at de holdt på med oppgradering av tjenesten. Så noe holder de på med ;-)
BMW i3 levert 2. mai 2014

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA