Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla utvider - bedre tilbud

Startet av Kjelliken, tirsdag 03. mars 2015, klokken 18:45

« forrige - neste »

Golfen

Min har også mistet Car net, og bilen har garantert ikke vært utenfor dekning. Har hatt litt problemer de siste dagene  med at bilen fullader når den plugges, selv uten avgangstid. Mistenker car net for å være skyldig, for bilen var ikke slik før. Nedre batterigrense står på 70%, så den skal jo ikke lade over dette uten aktiv avgangstid.

Golfen

Nå er bilen etter nesten et døgn tilbake i normal. Så får vi se om det er permanent.....

Nuvolari

Helt ustabil enda. Står at den ikke lader når den lader. Deretter står det 5min igjen når det burde stått 4 timer.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Råde

e-Golf | X75D

Bawler

I dag etter problemene med car-net så virket forvarming uten ladekabel etter jobb. Må nesten sjekke om det skjer i morgen og, men en god start..
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

Kjelliken

E-Golf uten VP
Toyota Celica 2001

Kjelliken

:o ført i dag fikk jeg svar fra Møller på denne henvendelesen.

Hvor alt de svarte var..

Beklager sent svar

Har det ordnet seg nå?

Ikke spesielt bra service  >:(

E-Golf uten VP
Toyota Celica 2001

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA