Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: P85D kjøpere, når forventes bilen? Pluss div info

Startet av stolsvik, mandag 02. mars 2015, klokken 17:22

« forrige - neste »

stolsvik

Jeg tror jeg har fått Norges dårligste deal på Kia Soul Exclusive EVen, fra Kia Sandnes. Jeg har fått antirustbehandling. (Edit: .. og hadde glemt at vinterdekk på alu-felg var spesifisert som inkludert ekstra). For 250kkr. (Levering var initielt estimert til oktober..!)

Hva har dere andre fått med i dealen? Hører om matter, takbøyler, type2-ladekabel og whatnot. :)  For mindre enn 250kkr.  >:(

Mvh,
Endre

Le

Jeg fikk nesten samme deal da jeg bestilte med for ca. 3 uker siden. Det er kun vinterdekk som følger med for rundt 250k totalt.

goev

Vi kjøpte en Classic. Betalte 225k for Blå Hvit-lakk, vinterdekk, understellsbehandling, gummimatter og TYPE2-kabel. Fikk også med en gratis vask og YX-kopp  ;D
Tesla Model 3 SR+ Sort HF 27/8-2019
Kia Soul EV Classic - Blå/hvit 20/12-2014
Kia e-Niro - Svart 7/2-2019 - Solgt
Venteliste på Kia e-Niro med APP
Utviklet støtte for Kia Soul EV og e-Niro på OVMS.

elbil-1

fikk tilbud på en exlusive med vinterdekk/alufelg, gummimatter, type2 kabel, varmepumpe, understellsbehandling for 269.000,-

rifusk

Jeg fikk 4% rabatt takket være medlemskap i Bondelaget, men ikke noe mer. Antirust måtte jeg evt fikse selv... Alt annet jeg ville ha med, måtte jeg betale for.
Kia Soul Ev Exclusive titanium silver.
Kontrakt underskrevet 05.11.2014
Levert desember :)

fiskeri

SitatHva har dere andre fått med i dealen? Hører om matter, takbøyler, type2-ladekabel og whatnot. :)  For mindre enn 250kkr.  >:(

Nei, ikke for mindre enn 250kkr. Prisen på Soul EV har jo også steget (mener at vi som bestilte før nyttår også må betale mer - rundt 6000). Jeg har tatt med vinterdekk, type2-kabel og matter på min bestilling, men da var prisen over 250kkr allerede før prisstigningen. Det virker derfor naturlig at en exlusive-utgave med vinterdekk, type2-kabel og diverse andre tillegg, nå vil ligge like under 270kkr (jfr elbil-1 sitt tilbud).
Kia Soul EV exclusive, titanium silver motatt august 2015

stolsvik

Takk for svar! Når jeg ser hva dere skriver, så må jeg innrømme at jeg hadde glemt at vinterdekk på alufelg var en "feature" som var med i den prisen.

Men greit å høre at jeg ikke har fått det dårligste tilbudet ever, da!  :)

Ona IX

Exclusive, vinterhjul, type to kabel, mattesett og bagasjematte, elbilforening i ett år, og metallic farge.
246'300kr
Og første service gratis pga. Dårlig oppfølging.
Kia Soul Ev Exclusive, Titanium Silver.
Bestilt uke 23. Levering bekreftet uke 47.
Levert 18.11.2014
Bærum.

Le

Sitat fra: Ona IX på onsdag 11. februar 2015, klokken 21:46elbilforening i ett år

Denne får vel alle som kjøper en ny elbil fra forhandleren?

stolsvik

Right.

Hva koster den der type2 kabelen, og mattesettet (med bagasjeromsmatte)?

"Takgrind" og evt. boks er jo også interessant.

Hvordan er det med hengerfeste?

Ona IX

Sitat fra: stolsvik på torsdag 12. februar 2015, klokken 21:31
Right.

Hva koster den der type2 kabelen, og mattesettet (med bagasjeromsmatte)?

"Takgrind" og evt. boks er jo også interessant.

Hvordan er det med hengerfeste?
Type to kabelen skal de vel ha 2000 eller liknende for.

Mattesett skal de ha 500 og bagasjeromsmatten er vel 500 den og.

Takgrind er 2200 om jeg kunne tar helt feil.

Boks kjøper man vel helst gjennom andre forhandlere, helt vanlig kort modell

Hengerfeste kan ikke monteres, men kan hende det kommer noe man kan ettermontere, men det er absolutt 100% ikke lov å trekke noe med den. Men man kan f.eks. Sette på en sykkelholder eller liknende, som er blitt gjort med Leaf og i3.

Kan ikke love at prisene er riktige, og jeg fikk type to kabelen for 1300 fordi jeg sa jeg hadde fått tilbud hos noen andre for den prisen, så hvis de ikke gir meg samme, så er det bare å glemme. Fikk ikke noe svar på det, men han sendte meg nye kontrakten hvor den var inkludert for 1300kr i  :)
Levert 18.11.2014
Bærum.

Ona IX

Sitat fra: Le på torsdag 12. februar 2015, klokken 14:22
Sitat fra: Ona IX på onsdag 11. februar 2015, klokken 21:46elbilforening i ett år

Tja, de som fikk bilen før november fikk ikke med dette om jeg ikke tar helt feil.
Levert 18.11.2014
Bærum.

elbilentusiast

Fikk bilen i slutten av september. Eksklusiv modell, 239k, fikk med type to lader + Matter til hele bilen inkludert bagasjerom. Jeg har vært veldig fornøyd med min selger. Han har fulgt meg opp, ikke minst sendt meg noen mailer for å høre om jeg har vært fornøyd med bilen og om det var noe. Har det vært noe har jeg ringt eller sendt mail og fått svar innen 24 timer. Veldig god oppfølging.
Eier av en blå og hvit Kia Soul levert i september! Superfornøyd :)

Leo

Sitat fra: Ona IX på torsdag 12. februar 2015, klokken 21:47
Sitat fra: Le på torsdag 12. februar 2015, klokken 14:22

Tja, de som fikk bilen før november fikk ikke med dette om jeg ikke tar helt feil.

Fikk bilen i oktober og fikk med medlemskap

AA

Fikk med en type 2 til type 1 kabel. Står 250v 30A på type 1pluggen. Er det da en kabel som bare tar 16A? Bør jeg i så fall bytte til en 32A kabel for å ha maksimal ladefleksibilitet?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA