Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Next gen seter nå tilgjengelig for alle modeller

Startet av cirys1, mandag 02. mars 2015, klokken 15:18

« forrige - neste »

toppi

Overskriften i annonsen må følge understelsnummeret og bokstaven som indikerer årsmodell. PUNKTUM.

Alt annet blir (viktig) tilleggsinfo.

Tidligere info tyder på at Tesla kommer med "neste" bokstav og ny årsmodel på biler som produserer fra 01.01, nytt år. (I motsetning til de fleste andre merker, som starter produksjon av neste års model opp mot et halvt år ++ før årsskifte)
Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

cirys1

Sitat fra: toppi på tirsdag 10. februar 2015, klokken 16:35
Overskriften i annonsen må følge understelsnummeret og bokstaven som indikerer årsmodell. PUNKTUM.

Jeg er helt enig med deg, så får man heller skrive ekstra opplysning eks. produsert sent 2014, autopilot, etc

Jeg kan ikke selge en bil som noe annet enn det som står i VIN, unnlater man det er det ihvertfall i mine øyne reklamasjon..  :)

Dennis

For rwd utgavene så skiller Tesla i hovedsak slik som dette (se bilde) i delekatalogen og koblingskjema.

Så virker det er der det er gjort større endringer. Så derfor vanskelig å si at feks en 2014 modell har det samme som en annen bygd senere.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA