Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rekkeviddetest

Startet av emil, mandag 02. mars 2015, klokken 12:47

« forrige - neste »

timingbeltkiller

Sitat fra: hottentott33 på tirsdag 10. februar 2015, klokken 00:53
Et Tesla-år er tydeligvis ikke som andre sine år  :) Så det er vel kanskje å anta at Model 3 ikke er realistisk før i 2017 sånn som jeg ser det....
Et Tesla-år ligger betydelig nærmere et skuddår enn et kalenderår.
Med mindre frykten for GM Bolt skremmer fart i TM, kommer 3 neppe i N før 2020.
Værvarsel for de neste 100 år:
Fare for kortvarige perioder med oppholdsvær.

mihkku

Uansett - så får kommer nok MIB2 på ebay og blir mulig å få tak i andre steder også. Trur også det holder kun med baseenheten da skjermen ser prikk lik som dagens. Kult med mirror link, testet dette ut på Passaten som jeg prøvekjørte.

Spenningen

I følge Møller på Hvam i dag, så blir alle E-Golfene som bestilles f.o.m. i morgen 2016 modeller  ;D
De skal også komme med den nye integrasjonen mot Iphone og Android telefonene.
I dag støtter ingen av disse dette, men Møller regner med at det vil løses via oppdatering av telefonene.
Tesla X75D bestilt 19.09.17 levering desember
e-Golf med alt utstyr levert 15.08.15. Dyp sort perleeffekt.

elektro

Får kanskje en av de aller siste 2015 modellene jeg da, siden min har produksjon neste uke..  :-\ Det man kan kalle et lite skår i gleden!
2019 mod. e-tron 55 quattro Fast Track, levert 19/3/2019
2016 mod Model S 75D facelift AP1 uncorked, SOLGT
2015 mod. e-Golf m/VP, levert 19/5/2015

Svk

hottentott33

Sitat fra: elektro på onsdag 22. april 2015, klokken 22:21
Får kanskje en av de aller siste 2015 modellene jeg da, siden min har produksjon neste uke..  :-\ Det man kan kalle et lite skår i gleden!

Velkommen i klubben, min blir produsert as we speak, om den ikke allerede er produsert. Men vi får trøste oss med at vi slapp å vente lenge. Vi får jo bilene særdeles kjapt, sammenlignet med andre her inne som ventet et snaut år på bilen. Jeg vedder en femmer på at noen av de nå sitter og vrir seg siden vi kommer og bestiller bil nylig, og får den produsert allerede nå  :)
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

Råde

e-Golf | X75D

mihkku

PR

Da har jeg bestilt meg en e-Golf!!! Valgte denne over BMW i3 pga bagasjeplass. Jeg ba selger om å sjekke med Volkswagen ang. 2016 modell har MIB2 med Apple Carplay /Android Auto før jeg bestillte, og han kunne bekrefte at den kommer med dette. 2016 modell blir produsert fra uke 22. Min bil blir produsert i uke 24, så da er det bare å glede seg.

elektro

Sitat fra: hottentott33 på onsdag 22. april 2015, klokken 22:44
Sitat fra: elektro på onsdag 22. april 2015, klokken 22:21

Velkommen i klubben, min blir produsert as we speak, om den ikke allerede er produsert. Men vi får trøste oss med at vi slapp å vente lenge. Vi får jo bilene særdeles kjapt, sammenlignet med andre her inne som ventet et snaut år på bilen. Jeg vedder en femmer på at noen av de nå sitter og vrir seg siden vi kommer og bestiller bil nylig, og får den produsert allerede nå  :)

Jepp, nøyaktig 1 mnd. fra bestilling til produksjon for min del, hvis det selgeren har lovet stemmer. Pluss 2-3 uker leveringstid og klargjøring. Det er kortere tid enn det tar å bestille en sofa!
2019 mod. e-tron 55 quattro Fast Track, levert 19/3/2019
2016 mod Model S 75D facelift AP1 uncorked, SOLGT
2015 mod. e-Golf m/VP, levert 19/5/2015

Per-Arne Hoff

Sitat fra: Petter Ruud på fredag 24. april 2015, klokken 22:20
Da har jeg bestilt meg en e-Golf!!! Valgte denne over BMW i3 pga bagasjeplass. Jeg ba selger om å sjekke med Volkswagen ang. 2016 modell har MIB2 med Apple Carplay /Android Auto før jeg bestillte, og han kunne bekrefte at den kommer med dette. 2016 modell blir produsert fra uke 22. Min bil blir produsert i uke 24, så da er det bare å glede seg.

Vet du om det var noe tilleggsutstyr eller andre utvidelser som var tilgjengelig på 2016 som nye? Jeg har fått bekreftet produksjon av bil i uke 22, og har bedt selger sjekke med fabrikken, men hvis noen vet noe for sure... :) soltak? Alternativ lader? MIB2 holder forsåvidt... :)

np

NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

Per-Arne Hoff

Sitat fra: np på lørdag 02. mai 2015, klokken 10:33
Nope, kun MIB2/Apple/Android tilkobling.

Holder plenty det! :) Panoramasoltak og andre luksus-elementer kommer vel på 2017 faceliften.

np

Skulle gjerne hatt mer, men sjeleglad for MIB2. Det kunne fort bare blitt en endring i en bokstav i VIN nummeret. På tide med skikkelig iOS/Android integrasjon. Gleder meg! :)
NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

FrankM

Ser Norsk "fossil" Golf har fått tilvalg på "Blindsonevarsler med utmanøvreringsassistent" og oppvarmet ratt. Blindsonevarsleren er også tilgjengelig på Svensk og Dansk eGolf.
Noe som kommer som tilvalg på 2016 eGolf her og tro?
Konfiguratoren er under oppdatering så noe annet en priser er vel kanskje på gang!
2016 VW e-Golf, Pacific blue.
2013 BMW R1200RT. Mørk Blå.
2001 Ducati ST2. Rød.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA