Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rekkeviddetest

Startet av emil, mandag 02. mars 2015, klokken 12:47

« forrige - neste »

Tbg

hadde det ikke vært for pottene så syns jeg den var ganske stilig:P  Litt mye kanskje, men fortsatt uten om det vanlige:)

mihkku

En annen teori er at han fikk eksospottene mes bilen. Er jo en her på forumet som har fått automatiske stopp knappen

Kent

DA tror jeg det en del som burde tenke over om de er den rette for jobben altså :D
Sarpsborg - Night Blue E-Golf - 30.07.14
Reservert Tesla Model 3 - 01.04.16

alagerqv

Det å ha doble fake-potter og EL-skilt må jo skape noe forvirring hos politiet når den suser avgårde i kollektivfeltet hvertfall!

Råde

Hmm. Kanskje den er trimmet også? Oettinger er jo kjent for det ;D
e-Golf | X75D

mihkku

Blodtrimma tra... elbil!

@råde: Det flotte er vel at nå får jeg bevist det jeg hele tiden har trudd. Styling ment for R-line fronten passer på e-Golf så lett som bare det. Sendte mail til Oettinger og de svarte med at denne passer også e-Golf.

Gordon Retriever

Sitat fra: poskare på tirsdag 14. april 2015, klokken 19:34
Hvem setter potter på en el-bil?????

Tanken har streifet meg...
Takgrind med fastsurret jerrykanne hadde også vært litt tøft.

Svk

Dennne får ny radio og apple usb støtte.dette er bekreftet fra sikre kilder

mihkku

elektro

Hva er det som er nytt i den nye radioen bortsett fra Apple USB støtte?

Skjønner ikke hvorfor jeg spør, for bilen min blir produsert neste uke, men..  ???
2019 mod. e-tron 55 quattro Fast Track, levert 19/3/2019
2016 mod Model S 75D facelift AP1 uncorked, SOLGT
2015 mod. e-Golf m/VP, levert 19/5/2015

Svk

np

Oi. Takk for info. Her gledes! :) Håper det stemmer.

"There'll be full integration with the in-dash display and the speech-control button on the steering wheel." Endelig, Siri i bilen fra rattet. :D
NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

Svk

Er rimelig sikker på at dette stemmer.men årsmodell kommer an på produke.
Om du har bestillt så kan du jo få en 2015 modell. Tror 2016 modllen blir fom uke22

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA