Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Rekkeviddetest

Startet av emil, mandag 02. mars 2015, klokken 12:47

« forrige - neste »

Ohm

Bra dette, absolutt en bil jeg kan vurdere om jeg skal ha en elbil til.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

Joggamann

Hei,

Var innom møller i dag for å levere demobil etter helga, spørsmålet mitt var jo om det ble endringer for 2016 modellen. Det som blir "nytt" er at anlegget henter ned bilder av radiostasjoner automatisk, mens du i dag må laste dette over med en minnepinne. Utover dette sa han at bilen ikke har noen forandringer, så spørs det om dette stemmer :)

bno

Sitat fra: Joggamann på mandag 13. april 2015, klokken 11:31
Hei,

Var innom møller i dag for å levere demobil etter helga, spørsmålet mitt var jo om det ble endringer for 2016 modellen. Det som blir "nytt" er at anlegget henter ned bilder av radiostasjoner automatisk, mens du i dag må laste dette over med en minnepinne. Utover dette sa han at bilen ikke har noen forandringer, så spørs det om dette stemmer :)

Dette er ikke nytt. Det er et valg i menystrukturen. 2015 mod. Ellers registrerte jeg i dag at ladeforvalg kunne innstilles fra 5 til 16 A. Trodde grensen var 13. Men muligens jeg som har oppfattet dette feil
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Svk

Sitat fra: bno på mandag 13. april 2015, klokken 21:31
Hei,

Dette er ikke nytt. Det er et valg i menystrukturen. 2015 mod. Ellers registrerte jeg i dag at ladeforvalg kunne innstilles fra 5 til 16 A. Trodde grensen var 13. Men muligens jeg som har oppfattet dette feil
Bilen støtter 16A . Ladekladd som følger med er 10A.

Joggamann

Sitat fra: bno på mandag 13. april 2015, klokken 21:31
Hei,

Ifølge selger var dette standard på den nye passaten og dette skulle videreføres på 2016 modellen som produseres i uke 22-23. Ikke at jeg bryr meg...

poskare

Det er versjon "2" av Discovery PRO som kommer. Den støtter Apple Carplay og Androids versjon av dette, så vidt jeg har forstått.

bno

Det er slik jeg har forstått dette også som annonsert av VW for noe tid siden. Går ut fra at dette er hardware ikke kun software basert oppgradering.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

np

Hvis det stemmer blir jeg very happy. Håper iallfall det blir mer enn bare auto-update av radiokanallogoer! (Så hadde ikke varme i rattet eller 7.2kWh lader heller ikke gjort noe, men pytt sann.)
NP

VW e-Golf (2016)
Tesla Model 3 (Avbestilt)
Tesla Model X 100D (2018)

Kent

Sarpsborg - Night Blue E-Golf - 30.07.14
Reservert Tesla Model 3 - 01.04.16

Råde

:) litt mange eksosrør bak, men... Hvor har du tatt bildet fra?
e-Golf | X75D

hottentott33

2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

Råde

Nå ble jeg faktisk målløs. Rekk opp handa de som tror sen blir solgt til den prisen :)
e-Golf | X75D

Elise

Hehe, vi står på nippet til å bestille oss e-golf nå, og er på finn "hele tiden" og følger med. Jeg må si vi har ledd høyt av denne bilen her opptil flere ganger. Prisen og eksosrørene (2 stk!) er jo helt fantastisk!
E-golf med navn Guffen, bestilt 15.04.15, mottatt 12.06.15

poskare

HAHAHA, det er det dummeste jeg noengang har sett! Hvem setter potter på en el-bil?????

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA