Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: CHAdeMO-adapter for Europa

Startet av Marsto, lørdag 28. februar 2015, klokken 07:45

« forrige - neste »

BauDemo

Sitat fra: Lynet på mandag 09. mars 2015, klokken 07:54
Når den er mer merket 470K sier det 470kiloohm i mitt hode, eller er det merkingen som er misvisende?
Helt enig at en som tåler mer bør installeres.
No - this is 47 Ohm. 0 is multiplier, K is tolerance class. 
Use google - http://www.hvrapc.com/useries.asp

laddplats? -www.uppladdning.nu
nikometer? - www.evmonitor.info

Lynet

Oi det var skummel merking!! Hadde gått fem på der jeg ja.
Men samtidig stemte det ikke med 470K på en precharge-motstand da, ville gått laaaaaang tid å fullføre precharge  ;D
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

edybvik

Har kjøpt inn nye motstander og fått loddet motstand på kortet, samt byttet ledninger som var brent/smeltet.
Satte tilbake MLEC kortet og trillet batteriet inn under bilen og koblet på ledningene, men power limit lampen lyser fremdeles.
Antar at denne "power limit " feilmeldingen må slettes enten i PCU eller på batteriet før bilen kan kjøres?
Kanskje noen vet?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA