Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil?

Startet av Panzer UP, mandag 23. februar 2015, klokken 17:58

« forrige - neste »

kengjer

Sitat fra: Terjer på tirsdag 24. mars 2015, klokken 00:29
Ja de lyser veldig svakt når tenningen er av, på dagtid tror jeg ikke man kan se det, så svakt er det.

Dette gjør også samtlige av mine LED-pærer innomhus. Merket det i høst etter å ha byttet ut alt av pærer til LED, når jeg slo av lysene på kvelden så lyste de svakt. Merkelige greier.

-Kent
Trondheim, E-Up! 2015 "Ulf", ankommet 19. desember 2014. Utlevert 5. Januar 2015.

Sommerferien 2015: 2200km i E-Up! -gogreen.

Terjer

Jeg måtte spørre brodern som har litt mer peiling enn meg. Han sa: "Det e en føle-spenning fra can-bus. På nån bila gir den akkorat nok strøm til at det blir gløding. Da må du lodde inn en motstand på ledningen."
VW e-up! - Aurskog-Høland

kengjer

Sitat fra: Terjer på tirsdag 24. mars 2015, klokken 16:10
Jeg måtte spørre brodern som har litt mer peiling enn meg. Han sa: "Det e en føle-spenning fra can-bus. På nån bila gir den akkorat nok strøm til at det blir gløding. Da må du lodde inn en motstand på ledningen."

Men vil ikke en motstand på ledningen føre til akkurat det samme forbruket av strøm uansett?

-Kent
Trondheim, E-Up! 2015 "Ulf", ankommet 19. desember 2014. Utlevert 5. Januar 2015.

Sommerferien 2015: 2200km i E-Up! -gogreen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA