Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Estimert levering av E-Golf med varmepumpe.

Startet av norwegian123, fredag 20. februar 2015, klokken 13:24

« forrige - neste »

norwegian123

Hei,

Jeg vet jeg har lest noe om det en gang tidligere på et ave emnene her men finner det ikke igjen så kjapt spørsmål - hva må til få å få live trafikkinformasjon/internett-tilgang ?

I bare en tilleggsinformasjon fordi jeg har andre har spurt om dette - måtte nettopp kjøpe nye lader hos Bilia og prisen var 5.200 kr.

Øybil

Hva er galt med den gamle laderen, har du ødelagt den ?. Når jeg kjøpte bilen min så ble det sagt at laderen tåler alt slags vær.

norwegian123

Skade på "lade-kontakten" som plugger inn i bilen (en liten del brukket av i plasten).

Øybil

Truls Martin

Da synes jeg det var dårlig av dem å ikke heller tilby et nytt mennekes støpsel.. Kan da umulig koste mer enn 2-300 kroner...
2014 - BMW i3 Solar Orange Lodge
2015 - BMW X4 2,0d M-tech
Snart 2016 - BMW X5 40e

TorleifS

Sort/hvit i3

jkirkebo

Sitat fra: TorleifS på søndag 01. februar 2015, klokken 22:00
Støpsel koster 800,- på elbilhjelpen
http://elbilhjelpen.no/htm/evse.html

Vær bare klar over at slike støpsel har pinner som har crimp-feste, ikke skru-feste. Man trenger en relativt dyr tang for å klemme pinnene på kabelen på en god måte.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

norwegian123

jeg spurte selvsagt om det ikke var mulig å bare skifte støpselet, men fikk til svar at dette ikke var noe Bilia/BMW kunne bidra med.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA