Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Buddy/Reva

Startet av electricaid, fredag 24. april 2009, klokken 14:04

« forrige - neste »

electricaid

Heisann

Vi driver og pønsker i stand et lite mediestunt på electricaid.org rettet mot Think. Det er foreløbig kun en ung tanke som vi ikke kan si så mye om, men det vil kreve at vi får tak i en bil samt en person som er 1.95 høy eller mer. Er det noen eiere her av den nye Think City som matcher denne beskrivelsen ?


electricaid

Vi har nå fått fatt i personen som er over 1.95. Nå trenger vi kun at en av dem som eier en ny Think City kan møte opp i 30 min i oslo området et sted. Min personlige preferanse er Rød men her skal man ikke være kresen =)

Jeg vil ikke si hva vi har tenkt til å gjøre her i offentligheten men ta kontakt for mer info om du vil hjelpe til ! =)

electricaid

Da er vi i boks. Sjekk innom inn etter påsken en gang  =)

electricaid

Her har dere de første fruktene av vår etterlysning:

http://electricaid.ning.com/profiles/blogs/electricaidorg-is-challenging

http://www.autobloggreen.com/2009/04/15/bill-oreilly-challenged-by-electric-aid-to-sign-up-for-an-elect/

Jeg vet ikke om personen som stilte sin Think til disposisjon ønsker å være anonym eller ikke men takk skal du ha =)

el nino

Bare hyggelig å hjelpe med PR for Think ;)

cra

Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Ken

Ja, det er godt at du blogger på engelsk Richard og få budskapet ut i den større verden.

Interessant å lese kommentarer til denne på Autoblog Green. En del skitt kasting og mange fiendlige holdninger til små biler særlig av type Think.

Heldigvis er USA stor og diverse så vi håper at Think få solgt mange biler der uansett høyde!
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

electricaid

Ja kommentarfeltet på ABG er ganske fasinerende. Men det har mer med personen som vi har utfordret å gjøre en med bilen =) Artig å se at man kan lokke ut de konservative demonene i den tilsynelatene grønne crowden på ABG =)

Slik sett har strategien funket ganske fint. Å utnytte en kontroveriel figur for å få blest. Det har vært liknenede blest på mange andre blogger også men vi har ikke klart å penetrere noen tradisjonelle kanaler enda dessverre

Richard

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA