Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bilimport Larvik

Startet av Sirup, søndag 15. februar 2015, klokken 13:44

« forrige - neste »

Sirup

Siden det er solgt omkring 9000 e-Golfer siden denne avstemmingen ble laget, så er det muligens noen flere som vil stemme:-)
VW e-Golf
Tesla Model X75

gamer73

Personlig er jeg mye mer gniten enn jeg er bilinteressert. Derfor passer EL-bil utmerket:) Jeg tenker omtrent på hele turen at her sparer jeg penger og jeg koser meg. Det veier opp for mine daglige toalettbesøk hvor jeg blir deppa..for jeg liker virkelig ikke å bare skylle ting ned i dass!

jensjacob

Det du normalt vis skyller ud i toilettet har da vel ikke så meget affektionsværdi for dig at du bliver deppa ???  ;D
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

gamer73

Sitat fra: jensjacob på tirsdag 01. mars 2016, klokken 10:16
Det du normalt vis skyller ud i toilettet har da vel ikke så meget affektionsværdi for dig at du bliver deppa ???  ;D
Vel...mat er så dyrt at jeg føler at jeg skyller penger ned i dass;)

vitcho

Jeg syntes ikke, jeg kunne finde et svar, der passede mig. Jeg er MEGET interesseret i elbiler, men er totalt uinteresseret i fossilbiler. Det er ikke økonomisk, for i Danmark er det ikke specielt billigt at køre elbil (dyr strøm, dyre biler, enormt værditab). Jeg tror, det nærmeste, jeg kan komme, er, at jeg synes, fornemmelsen at køre elbil i mine øjne simpelthen bare slår alle andre køreoplevelser, jeg har prøvet. Det er sjovt, behageligt og trygt.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA