Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Kostnader - stemmer dette?

Startet av Fornybar, fredag 13. februar 2015, klokken 18:26

« forrige - neste »

Fornybar

Hei!
Er det noen som har erfaringer med fjernlys på Think City?
Planlegger å montere en (ikke to) lykt med fire ledlys, se link: http://www.ekstralys.no/products/e-merket-godkjent-led-fjernlys-lazer-led-st-4

Denne skulle lyse bra, og bruker bare 40W.

Nytt varmeapparat
Fikk montert nytt varmeapparat i vår, det med keramisk varmeelement for luft som ble utviklet rett før konkursen. Så langt har jeg gode erfaringer og er fornøyd, noe jeg aldri ble med det (de) gamle. Jeg ventet riktignok ett år før jeg fikk det (stod i Calix-kø, men fikk heldigvis tips på denne siden om bedre alternativer...).

Så langt har Thinken gått 79k, lithiumbatteriet fungert bra bra så langt, ingen merkbar reduksjon. Ser at De leafene som passert 100k melder om det samme.

Go-carter

Bra å høre :) min zebra har gått 67000 km, og går som en klokke :) jeg har forøvrig calix, og er fornøyd med den. Problemet er at det ikke blir ordentlig varmt når det er 15 minus, eller kaldere.

Jeg hadde to tusenmetere foran på min, ganske greit å koble. Monterer bare et rele i motorrommet, med styrestrøm fra lykta. Så slipper du å dra kabler inn i kupe.
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

Lynet

Virker ikke helt seriøs den linken, de påstår at man kan montere fler enn to! Det er kun lov på lastebil som har lov til å ha fire. På personbil er det kun lov med to som lyser samtidig.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA