Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Fortum/Kiwi er for DYRT!

Startet av Panduck, torsdag 12. februar 2015, klokken 13:49

« forrige - neste »

Panduck

Havner ofte her for å lade bilen på Oslotur, men det er et populært sted å lade, så det kan bli venting. Flott å se en ny, multistandard lader på plass! Ikke helt operativ enda, men det er fint å se flere og flere ladersteder med mer enn en lader. Selv om jeg forstår at CCS folket sikkert vil ha to stykk CCS ladere også.

Uansett, flott at Statoil satser videre på hurtiglading! Håper vi snart får lade på stort sett det som er av Statoilstasjoner! :)

Arha

Dersom det er kø har du en lader hos BNH noen 100 meter unna.
Opel Ampera-e fra 31/5 2017, passert 59000 km juni 2020.
Nissan Leaf 2012 - 2017, solgt etter 96000 km.

Panduck

Sitat fra: Arha på søndag 25. januar 2015, klokken 16:22
Dersom det er kø har du en lader hos BNH noen 100 meter unna.

Som er gratis. Ja, der er det ALDRI kø. :)

olegregert



emil

Sitat fra: Panduck på søndag 25. januar 2015, klokken 22:10
Sitat fra: Arha på søndag 25. januar 2015, klokken 16:22
Dersom det er kø har du en lader hos BNH noen 100 meter unna.

Som er gratis. Ja, der er det ALDRI kø. :)

Har du ikke fått med deg at det ALDRI er kø på hurtigladere, i hvert fall ikke de som er superbillige eller gratis...

bruisepristine

Jeg har stått i kø 4 av 5 ganger jeg har vært på BNH Økern.
Tesla Model ≡  Reservert 01.04.2016

Vurderer ioniq eller ampera-e som ventepølse

Panduck

Sitat fra: emil på søndag 25. januar 2015, klokken 23:03
Har du ikke fått med deg at det ALDRI er kø på hurtigladere, i hvert fall ikke de som er superbillige eller gratis...

Prisen for dagens kommentar tildeles deg! :) Har vært innom BNH laderen noen ganger i det siste, men bare kjørt videre, det var håpløst. Var heldig å fikk ladet på Lillestrøm gratisladeren uten kø her om dagen, lurte litt på om jeg hadde kjørt inn i en alternativ dimensjon.

Fikk ikke mer enn 7kW når jeg ladet 30 min på Økern sist. Synes det var ekstremt lite (det er jo langt under semighurtig), men prisen på Osloturen lå alikevel langt unna pris med bensinbil da det meste var sakteladet. Problemet er nok ikke prisen, men om folk virkelig vil vente så lenge på å få strømmen...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA