Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lading igjen!

Startet av johnroger, onsdag 11. februar 2015, klokken 22:07

« forrige - neste »

johnroger

Elektrisk fremdrift i båter (innboard) finnes hos Tiara Norge.  Her kan du lett bygge om fra diesel til helelektrisk.
Stikk inn på www.tiara-norge.com  og les under fanen.  elektrisk fremdrift.
Utenbords også!

John

nofuelno

Sitat fra: johnroger på torsdag 22. januar 2015, klokken 17:49
Elektrisk fremdrift i båter (innboard) finnes hos Tiara Norge.  Her kan du lett bygge om fra diesel til helelektrisk.
Stikk inn på www.tiara-norge.com  og les under fanen.  elektrisk fremdrift.
Utenbords også!

John
Hva heter bedriften bak denne nettsiden ?
Tiara Norge eksisterer ikke i Brønnøysundregisteret.
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

emil

Sitat fra: nofuelno på fredag 23. januar 2015, klokken 22:18
Sitat fra: johnroger på torsdag 22. januar 2015, klokken 17:49
Elektrisk fremdrift i båter (innboard) finnes hos Tiara Norge.  Her kan du lett bygge om fra diesel til helelektrisk.
Stikk inn på www.tiara-norge.com  og les under fanen.  elektrisk fremdrift.
Utenbords også!

John
Hva heter bedriften bak denne nettsiden ?
Tiara Norge eksisterer ikke i Brønnøysundregisteret.

Snoker man på eiere av domet, samt domener oppgitt som epostkontakt ender man på et NUF selskap og et enkeltpersonforetak med samme person(er) som står bak. Om det er noen av disse to selskapene som står bak nettsiden er derimot usikkert. Både nettløsning og mangel på informasjon om hvem som står bak gjør det ikke veldig fristende å handle med.

valvolainen

Synes 130.000 var mye for en elmotor med styring. Dette er vel også de minste modellene på 18hk hvis jeg forstår det riktig.
Så må man også ha batterier, det ryker fort opp i 50.000.
Jeg kunne gjerne tenke meg å konvertere til elektro i båten min, men idag får jeg en diesel med installasjon til 110.000,
hvordan kan en elmotor være dyrere enn en diesel?

I tillegg er 18hk'eren priset til $8500 på leverandørens sider.
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA