Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: P85D kjøpere, når forventes bilen? Pluss div info

Startet av Råde, onsdag 11. februar 2015, klokken 19:15

« forrige - neste »

Olekaa

Haha ;) jeg har prøvd fra 1-34 nå. ingen treff hittil. Min selger sa jeg kunne prøve mellom 13-17. får vel bare jobbe meg oppover.  Eller kan det være at den ikke er skrudd på? Den stod fortsatt innmeldt på Bremerhaven i går.. 
eGolf bestillt nov 2014. Levert mai 2015
Sort metallic, sorte vinduer, ryggekam, sensor, siemens ladeboks, lys og siktpakke, keyless og varmepumpe

hottentott33

Dere som har fått registrert bilen, skrev dere f.eks 000005 eller 5?
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

Råde

e-Golf | X75D

hottentott33

jan-c

Har prøvd å få fatt på bilen før den kom til meg, men det gikk ikke før jeg hadde kjørt hjem fra forhandler - 6-7 km.
Bilen kilometerstand var 7 da jeg overtok.
2018: e-Golf
2015: e-Golf
2013: Golf VII

hottentott33

I dag ankom gliset til forhandler, og da traff jeg tilfeldigvis på en kollega som fraktet bilen, og jeg fikk dermed fyren til å avlese km.stand som var 5,2 km. Vil dette regnes som 5 eller 6 km i carnet?

Men ikke for det, ingen av dem funker for øyeblikket, noe som egentlig er litt rart da jeg nå har en konkret km.stand...

jan-c

Sitat fra: hottentott33 på mandag 04. mai 2015, klokken 19:18
I dag ankom gliset til forhandler, og da traff jeg tilfeldigvis på en kollega som fraktet bilen, og jeg fikk dermed fyren til å avlese km.stand som var 5,2 km. Vil dette regnes som 5 eller 6 km i carnet?

Men ikke for det, ingen av dem funker for øyeblikket, noe som egentlig er litt rart da jeg nå har en konkret km.stand...
Sånn var det for meg også. Måtte kjøre noen km hjem, og da fungerte det med en gang.
2018: e-Golf
2015: e-Golf
2013: Golf VII

zapateria

Trinste

Fant bilen på 9 km. Står klar hos Møller i Åsane, og skal hentes på onsdag :D Er det flere som har problemer med appen? Kommer til at de skal sende kode på mail, men det kommer jo ingenting. Har samsung note 4.

vidolsen

Sitat fra: Trinste på tirsdag 12. mai 2015, klokken 00:12
Fant bilen på 9 km. Står klar hos Møller i Åsane, og skal hentes på onsdag :D Er det flere som har problemer med appen? Kommer til at de skal sende kode på mail, men det kommer jo ingenting. Har samsung note 4.

Sjekk søppelpostmappen. Alle mailer fra CarNet havnet der hos meg.
e-Golf levert 18.05.15.

hottentott33

Sitat fra: Trinste på tirsdag 12. mai 2015, klokken 00:12

Det er veldig variende hvor kjapt carnet er. For min del fikk jeg ikke mail før på kvelden, og da hadde jeg fått carnet til å godkjenne bilen rundt lunsjtider.
Ellers, så er det verdt å sjekke junk-mail, kan komme der også.

Trinste

Noen som har prøvt å legge til en autorisert fører? Han får mail med en link, hvor han skal skrive brukernavn og passord. Men hvilket brukernavn og passord?

hottentott33

Sitat fra: Trinste på onsdag 13. mai 2015, klokken 15:21
Noen som har prøvt å legge til en autorisert fører? Han får mail med en link, hvor han skal skrive brukernavn og passord. Men hvilket brukernavn og passord?

Han/hun må lage egen car-net konto, men uten bil. Når vedkommende får mail med link, så kommer den inn der. Brukernavn og passord er da til sin egen car-net konto.

Capt

Fikk nettopp registrert bilen. Prøvde med 7km gikk på første forsøk. Riktig km stand var 8km. Fikk beskjed fra forhandler at den stod på bekkelaget i Oslo, men posisjon på bilen er i Drammen.
E golf med v/pumpe mai 2015
Outlander HPEV feb 2017

PR

Jeg har fått VIN nr og har prøvd å legge inn fra 1-45km, men får feil på km hver gang. Den står i Oslo, og venter på klargjøring neste uke. Ser i denne tråden at mange har fått registrert bilen til og med før den har kommet til Norge. Er det noe som må aktiveres i bilen før jeg kan bruke Car-net?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA