Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: P85D kjøpere, når forventes bilen? Pluss div info

Startet av Råde, onsdag 11. februar 2015, klokken 19:15

« forrige - neste »

olebakk

Sitat fra: poskare på søndag 08. mars 2015, klokken 13:04
...fikk e-UP og ikke e-Golf jeg :(

Ikke senket bilen din vel? Var snakk om at car-net sjekker avstand ned til bakken som en av parameterene for å avdekke biltype. Gjelder også en god del funksjonalitet inne i bilen som varmetråder i frontrute og batteristatus.

(ok jeg kjeder meg - kona har bilen så jeg får ikke testet om carnet funker... Sorry polskare :))

Ove

Da fikk jeg også endelig lagt inn bilen i carnet. Tok bare 10 dager...mye kortere enn leveringstiden på selve bilen   :D
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

olebakk

Da fikk jeg også en e-up! Og jeg har ikke senket bilen!! Ugh!

janegils

Sitat fra: eskigolf på søndag 08. mars 2015, klokken 13:10
Sitat fra: eskigolf på søndag 08. mars 2015, klokken 12:34
Yepp, fungerte ved første forsøk nå  ;D

Men app'en bare stopper ved forsøk på innlogging!! (Samsung Note 3)  :(

Det same her, har testa med Note 3 og Xperia Z3.

eskigolf

Men iPhone 6 fungerte selvfølgelig. >:(
Og jeg har vel også fått registrert en eUp etter bildet å dømme.
e-Golf bestilt 3. juli 2014, Night Blue Metallic, Marrakech, med VP, hentet 6. mars 2015.

janegils

Hmmm...eg har også bilete av ain eUp... :o

Ove

Jeg har vist også e-up  :o men men klager ikke. Den virker i hvert fall nå.
e-Golf
i3s 120 Ah

janegils

Sitat fra: Ove på søndag 08. mars 2015, klokken 19:10
Jeg har vist også e-up  :o men men klager ikke. Den virker i hvert fall nå.

Tja, gjer det no egentleg det?
Trudde at ein skulle kunne stille avgangstid f.eks.

Ove

Fikk en melding om at du måte kjøre 1 km etter at du logget inn første gang for å få opp resten av funksjonene. Har ikke kjørt etter at jeg fikk tilgang, så jeg har ikke testet det enda.
e-Golf
i3s 120 Ah

jensjacob

Hvordan forholder det sig i den omvendte situation : at man gerne vil stoppe/resette carnet fra selve bilen ? Hvis man nu køber en brugt bil og gerne vil logge den foregående ejer af ?
Jeg spørger fordi jeg lejede en e-up for 3 måneder siden og i princippet stadig kan tilgå den via carnet. .. .. Jeg ville godt undgå den omvendte situation uden at skulle stole på det 'gode' i folk. Som fx at de selv logger af.
På det område har jeg selv været 'slem'. Men det var ud fra en antagelse om at hvis jeg kunne se den holdt stille, så kunne jeg leje den igen til en god pris.  :-[
Fik jeg sagt at jeg er fundamentalt imod syntetisk støj >:( , assistentsystemer der involverer bremse og styretøj samt selvkørende biler på offentlig vej :'( ?

NightBlue e-Golf leveret d.11/9 2015 :) :)

poskare

Registrerte i går. Har kjørt 2x10km i dag, det har ikke endret noe. Mangler fortsatt e-Golf og de funksjonene som skulle ha vært tilstede..

poskare

Jensjacob: når du får tilgang på CarNet og registrerer bilen kan du selv bytte passord, samt fjerne registrerte mobiler som har tilgang.

Råde

Sitat fra: jensjacob på søndag 08. mars 2015, klokken 21:28
Hvordan forholder det sig i den omvendte situation : at man gerne vil stoppe/resette carnet fra selve bilen ? Hvis man nu køber en brugt bil og gerne vil logge den foregående ejer af ?
Jeg spørger fordi jeg lejede en e-up for 3 måneder siden og i princippet stadig kan tilgå den via carnet. .. .. Jeg ville godt undgå den omvendte situation uden at skulle stole på det 'gode' i folk. Som fx at de selv logger af.
På det område har jeg selv været 'slem'. Men det var ud fra en antagelse om at hvis jeg kunne se den holdt stille, så kunne jeg leje den igen til en god pris.  :-[
Der har du et godt poeng. Kanskje forholder det seg på samme måte som Facebook? Umulig å slippe av med? Jeg kan ikke svare deg, men skriv gjerne hvis du finner ut av det via andre.
e-Golf | X75D

poskare

Forsøkte å fjerne koblingen mot min bil og koble opp på nytt, men fortsatt er det en e-UP. Får sende epost til kundeservice. Anbefaler dere andre med samme problem å gjøre det samme.

alagerqv

Enten har noen i Møller systemet kjørt bilen mye, km. som jeg så selv her om dagen, funket ikke. Fikk hvertfall "bedre" feilmelding denne gangen:

Den angitte kilometerstanden stemmer ikke overens med den kilometerstanden som er mottatt fra bilen.

Og etter 4 forsøk beskjed om å vente 15 min.

Jeg antar det blir 15 min og så 4 nye forsøk osv... Krysser fingrene!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA