Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: P85D kjøpere, når forventes bilen? Pluss div info

Startet av Råde, onsdag 11. februar 2015, klokken 19:15

« forrige - neste »

Juste

Samme problem her så det er tydeligvis et globalt problem.

poskare

Litt fra Møller ryktebørsen:
Det har blitt nevnt at Volkswagen jobber med å flytte Car-Net løsningen fra USA til Tyskland.
Håper dette løser noe av utfordringene vi sliter med.......

Sidewinder

Hmm men ingen estimat når det skal fungere?

poskare

gulars

Snakket med "support" tidligere i dag, og dette gjelder alle e-Golf i en viss serie. De jobber visstnok med problemet, men de har ingen estimert dato. De kunne heller ikke legge inn manuelt som det er hevdet i noen innlegg her, man måtte bare vente og se.

oruneo

Hei.
Jeg overtok bilen min på mandag, og har ikke fått car-net til å fungere. Sendte Mail til Møller i går, og i dag ringte de meg og ga beskjed om at dette gjelder alle e-golf levert den siste mnd. De estimerte noen dager til en uke før problemene var fikset opp i.

alagerqv

Prøvde å få noe info i dag, men de har ikke svart på min henvendelse. Men det er jo merkelig at det skal være så vanskelig å si noe om tidshorisont for løsning av dette problemet...

olebakk

Jeg har heller ikke fått svar på henvendelse sendt til vw rundt dette. Ganske irriterende at de ikke i det minste kan gi et skikkelig svar.

alagerqv

Fikk bare svar om at de ikke har fått noe info om hvor lang tid dette kan ta... Mao ikke veldig oppløftende...

poskare

Skulle tro denne serveren sto på et gutterom i USA, og noen har glemt å betale strømregningen. Meget lite proft av VW og ikke veldig likt de å levere så dårlig. Men som jeg nevnte, det ble nevnt i gangen hos forhandleren min at serveren skulle flyttes fra USA til Tyskland....får da bare håpe at de ikke har shippet den med båt!!??!? ;-)

Flehan

Fikk bilen min mandag for nesten 2 uker siden. Varslet på onsdag at car- net ikke virker. Møller varslet fabrikken som prøvde, og har forsøkt flere ganger. Jeg ble spurt om de kunne få bilen inn en tur til uken, og når det passet meg. Fikk time tirsdag, skulle selvfølgelig få lånebil. Møller Billingstad har imponert meg stort! Kjøpte bil av Morten Haug og det har vært en fryd. Profft, ryddig og ordentlig hele veien fra kontrakt, til levering, og nå etter overtagelse.
Perlemor hvit e-golf levert 05.02.2016
hvit 2016 octavia 1,8t 4wd

janegils

Yesss, da funker det å legge inn bilen i Car-net   :D

eskigolf

Yepp, fungerte ved første forsøk nå  ;D
e-Golf bestilt 3. juli 2014, Night Blue Metallic, Marrakech, med VP, hentet 6. mars 2015.

poskare

eskigolf

Sitat fra: eskigolf på søndag 08. mars 2015, klokken 12:34
Yepp, fungerte ved første forsøk nå  ;D

Men app'en bare stopper ved forsøk på innlogging!! (Samsung Note 3)  :(
e-Golf bestilt 3. juli 2014, Night Blue Metallic, Marrakech, med VP, hentet 6. mars 2015.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA