Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: P85D kjøpere, når forventes bilen? Pluss div info

Startet av Råde, onsdag 11. februar 2015, klokken 19:15

« forrige - neste »

poskare

Fikk akkurat samme melding jeg også..... Min ble produsert forrige uke, så hvis det er sånn at den ikke fungerer før den er i Norge så får jeg *smøre seg inn med masssse tålmodighet*

Sidewinder

Sitat fra: poskare på mandag 09. februar 2015, klokken 13:27
Fikk akkurat samme melding jeg også..... Min ble produsert forrige uke, så hvis det er sånn at den ikke fungerer før den er i Norge så får jeg *smøre seg inn med masssse tålmodighet*

Hadde ikke du også uke 6?
Min var iallefall ferdigprodusert tidlig i forrige uke (6)

Har du hørt med forhandler hvor bilen din befinner seg?

poskare

Jo, min ble produsert tirsdag/onsdag... Nei, har ikke spurt hvor den er, bare ba om VIN nummeret.

Sidewinder

Har hørt tidligere fra forhandler at biler som er ferdig ikke nødvendigvis sendes videre hvis det mangler noen deler... Det hadde vært tilfellet tidlig i år.
Så vi får bare håpe..

Flehan

Får samme melding om ugjyldin vin jeg også. bilen står i  Bremerhaven og venter på videre transport ut fra hva selger sa. ble produsert 30.01.15
Perlemor hvit e-golf levert 05.02.2016
hvit 2016 octavia 1,8t 4wd

poskare

Er litt spent på hvor ofte disse båtene går, og hvor mage e-Golfer de får med seg hva gang... Det st¨r vel "et par" av de på kaia der og venter tipper jeg....

Sidewinder

Jeg leste i en tråd her inne hvorf ofte den båten gikk, men finner det ikke igjen :/

Flehan

Er det noen som har fått kontakt med bilen sin før den ankom Norge ?
Eller må den på norsk mobilnett for å "aktiviseres"

poskare

Mener å huske at det sto at båten brukte 8 timer, men ikke hvor ofte...

Råde

e-Golf | X75D

Flehan

olebakk

Jeg har en VP e-Golf på bestilling som nå er i Bremehaven. Prøver å få opp car-net men no dice. Dette med å logge ut etter 4 ganger - fikk dere beskjed om dette? Jeg får bare at rammenummeret ikke kan verifiseres.

poskare

Det er nok mest sannsynlig den meldingen man får før den kommer til kai i Norge. Flere av oss som har bilen i Tyskland og får samme melding. Usikker på om SIMkort er ferdig montert i bil, eller om det blir satt i når bilen ankommer Norge. Når den da får kontakt, vil den registrere seg i Car-Net databasen og du vil få mulighet til å koble deg opp mot bilen....

Flehan

Sitat fra: poskare på onsdag 11. februar 2015, klokken 23:48
Det er nok mest sannsynlig den meldingen man får før den kommer til kai i Norge. Flere av oss som har bilen i Tyskland og får samme melding. Usikker på om SIMkort er ferdig montert i bil, eller om det blir satt i når bilen ankommer Norge. Når den da får kontakt, vil den registrere seg i Car-Net databasen og du vil få mulighet til å koble deg opp mot bilen....

Får bare vente da

Sidewinder

Har selgerne oversikt over estimert leveringstid, evnt
når den er planlagt til å gå med båt?

Min har vistnok stått på et tog i over 1 uke  :-X

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA