Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: P85D kjøpere, når forventes bilen? Pluss div info

Startet av Råde, onsdag 11. februar 2015, klokken 19:15

« forrige - neste »

elokke

Møller er importør til Norge, men det finnes forhandlere som ikke er del av Møllerkonsernet såvidt jeg vet. Jeg har bestilt min eGolf hos Erik Arnesen Bryn i Oslo.

Flehan

Er det flere enn meg som sliter med å legge til sin e-golf i car net om dagen. Fabrikken har også prøvd. Fikk beskjed at det var et globalt problem de arbeidet med, som de ville komme tilbake til meg på. Ikke det at det er livet om og gjøre, men artig med dingser. Men det er vel som forhandleren min sa til meg " det har ikke svart til forventningene, men du får selv avgjøre om det er verd og betale for etter ett år"
Perlemor hvit e-golf levert 05.02.2016
hvit 2016 octavia 1,8t 4wd

Helger

Overtok bil tirsdag 24 feb, innmelding på car-net fungerer ikke. Representant fra Møller skrev i går at fabrikken trenger innloggingsinfo for å teste om de har fått løst problemet. Ny melding i dag sier "Har fått bekreftet at Car-nett ikke virker på bilen din, det betyr jo i alle fall at fabrikken jobber med saken". 

hottentott33

Sitat fra: hottentott33 på fredag 27. februar 2015, klokken 18:18
Sitat fra: elokke på fredag 20. februar 2015, klokken 23:32
Møller er importør til Norge, men det finnes forhandlere som ikke er del av Møllerkonsernet såvidt jeg vet. Jeg har bestilt min eGolf hos Erik Arnesen Bryn i Oslo.

En skulle tro det, men når en ser på nettsiden deres f.eks. http://www.erik-arnesen-bryn.no/kontakt-oss/administrasjon/ så slutter epostadressen deres på @moller.no  :-\ Men ikke for det, jeg ville sagt at det var logisk at epostadressene sluttet på @volkswagen.no om de var med i Møller eller ikke.
2015 VW e-Golf m/VP. Pendlerbilen.
2003 Mercedes-Benz C200T CDI. Konebilen og langturbilen.
2010 Fiat Ducato Trigano 2,3 turbodiesel. Bobilen/Feriebilen.

Gordon Retriever

moller.no-adressene brukes også av Skoda- og Audi-forhandlere.

Sidewinder

anna

I og med at Erik Arnesen Bryn AS bruker moller.no i e-postadressene kan man jo lure på om det er forbindelser utover å være bilimportør og bilforhandler. Jeg tror Erik Arnesen Bryn AS er best tjent med å vise at de har en avstand til Møller.

Gordon Retriever

Jeg mistenker at bruk av moller.no-adressene er et krav Møller stiller til alle sine forhandlere - muligens som et signal til kundene om at de har med en autorisert merkeforhandler å gjøre.

Sidewinder

Nå får jeg ikke feilmeldingen med an chasisnummret ikke finne lengre...

Nå står det at km stand er feil.
sitter i bilen og prøver å få det til...

Noen tips?

Saamodt

Du kan forsøke å legge inn km stand 1 km mer i Car-Net enn det bilen viser. Var i hvert fall det jeg fikk treff på...
Lørenskog:
- Model 3 Performance EAP, 25. Februar 2019.
- e-Golf med VP, 27. Januar 2015.

Sidewinder

Man skriver in kun ant km ?

feks 234
ikke 0234
       00234

eller noe slikt?

Flehan

Perlemor hvit e-golf levert 05.02.2016
hvit 2016 octavia 1,8t 4wd

Sidewinder

Det betyr vel egentlig at det er umulig..... Jeg har prøvd fra 1 til 378 :/

Ove

Har prøvd i to dager nå, og carnet greier ikke å bekrefte chassisnummeret. Har også prøvd km. fra 0-100. Venter på svar på mail-henvendelse. Siden flere sliter for tiden, så er det nok noe som ligger utenfor min kontroll.
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

Sidewinder

Har vanskelig å forstå hvordan det kan være så vanskelig?
Det er ingenting som overrasker meg lengre, jeg blir bare oppgitt  :-\

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA