Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: P85D kjøpere, når forventes bilen? Pluss div info

Startet av Råde, onsdag 11. februar 2015, klokken 19:15

« forrige - neste »

Saamodt

Forsøkte Car-net oppkobling for første gang i dag. Fikk treff på 15 km. Det merkelige var at da jeg logget inn og fikk oppdatert info fem minutter senere, rapporterte appen 16 km. Nå står riktignok bilen min hos Møller for oppgradering med overlevering førstkommende tirsdag, så det er jo mulig at de faktisk flyttet den hos forhandler. Kom for øvrig opp med riktig GPS lokasjon med en gang.
Lørenskog:
- Model 3 Performance EAP, 25. Februar 2019.
- e-Golf med VP, 27. Januar 2015.

haugejan

Da plutselig fekk eg kontakt med bilen. Posisjon er utenfor Nigeria i sjøen ein plass så dette er nokk ein eller anna default verdi
Bestilt e-Golf intro med varmepumpe + alt utstyr samt 18" Durban 27.02

Bawler

Sitat fra: Saamodt på lørdag 24. januar 2015, klokken 14:51
Forsøkte Car-net oppkobling for første gang i dag. Fikk treff på 15 km. Det merkelige var at da jeg logget inn og fikk oppdatert info fem minutter senere, rapporterte appen 16 km. Nå står riktignok bilen min hos Møller for oppgradering med overlevering førstkommende tirsdag, så det er jo mulig at de faktisk flyttet den hos forhandler. Kom for øvrig opp med riktig GPS lokasjon med en gang.

Jeg fikk  treff på 13, men stod 14 på nett /app når jeg logget inn. Den var ikke flyttet i den perioden.
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

A8

Sitat fra: haugejan på søndag 25. januar 2015, klokken 09:44
Da plutselig fekk eg kontakt med bilen. Posisjon er utenfor Nigeria i sjøen ein plass så dette er nokk ein eller anna default verdi

Du har nok rett. Stemmer med posisjonen 0,0.  :)
varmepumpe-Golf bestilt 4. juli, levert 6. mars.

S-max

Jeg fikk  treff på 13, men stod 14 på nett /app når jeg logget inn. Den var ikke flyttet i den perioden.
[/quote]

+1
e-Golf m/varmepumpe bestilt 31/3-14 Leveres veke 6?

Sidewinder

Er VIN nr det samme som understellsnr WVWZZAU .... osv

Får følgende melding

Vi kunne ikke bekrefte chassisnummeret ditt. Prøv igjen senere. Dersom du fortsetter å motta denne meldingen, vennligst ta kontakt med kundeservice.

Råde

e-Golf | X75D

Sidewinder

Sitat fra: Råde på torsdag 05. februar 2015, klokken 15:47
Jepp, men bare de seks siste sifrene.

Ok, så da legger jeg bare til de siste tallene i VIN feltet på registrering?

Råde

Nei, sorry. Jeg blandet. Det er hele greia, fra VW osv.
e-Golf | X75D

Sidewinder

Ingen som har fått denne feilmeldingen når dere har
Prøvd å registrere ?

"
Vi kunne ikke bekrefte chassisnummeret ditt. Prøv igjen senere. Dersom du fortsetter å motta denne meldingen, vennligst ta kontakt med kundeservice."

nilskt

Kanskje du er for tidlig ute(?). Er den frigitt fra fabrikken?
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

Sidewinder

Den skulle visstnok være på tog transport i Tyskland et sted.

janegils

Selgeren min mente at man ikkje får kontakt før den har kommet til Norge og fått aktivert 3G...

Sidewinder

Ok, hvordan fungerer det egentlig. Setter man inn simkort i bilen, eller er
det noe som er intigrert fra før?

nilskt

Integrert SIM ja, som kan benytte både Netcoms og Telenors nett (ifølge Møllers kundeservice (men det kan man nok ikke stole på)).
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA