Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Car-net problemer med lollipop

Startet av Ingemar, mandag 09. februar 2015, klokken 23:17

« forrige - neste »

Råde

e-Golf | X75D

nilskt

Jeg skal teste med min Android i morgen!
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

Svk

Virker ikke med iphone5 :-)
Kommer opp feil. Irriterendes
Fikk i det minste ladet telefonen...
Skal sjekke med selgeren

thomanie

Kjapp test med Android (Samsung S5) og USB-kabel nå. Ser ut som om den bare spiller lydfiler lagret på enheten via USB.
Spotify via BT fungerer helt utmerket, uten skurring. Bilen sto stille i garasjen, og den har Dynaudio, om det skulle ha noe å si for kvaliteten.

T
2015 eGolf - Pacific Blue, sort skinn ++
2020 Audi e-Tron 55 - Glacier White, S-line, ++
TM3 reservert

Råde

Sitat fra: Svk på tirsdag 17. februar 2015, klokken 07:30
Skal sjekke med selgeren
Jeg har forsåvidt oppdatert navi. Kan det ha noe å si? Jeg har som sagt 5s med siste iOS og det virker.
e-Golf | X75D

Svk

Spotyfi og BT skurrer hos meg med iphone 5.
Jeg har siste ios. Men vet ikke om bilen har siste software...
Skurrer ikke når jeg hører på radio. E ganske bra lyd på nrk klassisk. Men jeg hører ikke på klassisk, så hjelper lite :-)
Cd'n er vel kansje ikke død allikevel.. Får fyre opp cdbrenneren :-)

Nuvolari

Sitat fra: Råde på tirsdag 17. februar 2015, klokken 08:52
Skal sjekke med selgeren
Jeg har forsåvidt oppdatert navi. Kan det ha noe å si? Jeg har som sagt 5s med siste iOS og det virker.

Du kan altså streame spotify over usb? Sikker på at det ikke er over BT selv om kabelen er i? Jeg har 5s og det fungerer ikke her. Jeg kan kun spille lagrede sanger på telefonen over usb. Spotify må jeg streame over BT.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Svk

Får streama alt via BT. Dårlig lyd.
Usb får jeg ingenting utav.kommer opp feil

Jaro

Sitat fra: Råde på tirsdag 17. februar 2015, klokken 08:52
Skal sjekke med selgeren
Sikker på at du ikke er koblet til bilen med Bluetooth selv om usb-kabelen også er koblet til?  Jeg har testet dette med flere iPhoner og prøvd dette på tre forskjellige e-Golfer.  USB kobling fungerer til og med iPhone 4S, men ikke med iPhone 5/6.
Noen andre som er sikker på at de kan koble til Iphone 5/6 med USB?
VW e-Golf 2014 - Solgt
Tesla S P85 2014 - Solgt
Tesla X75 2017 - Solgt
BMW i3s 2019 - Solgt
BMW i3 2017
Jaguar I-Pace
--  Sandnes, Rogaland --

Svk

Jeg er hvertfal sikker på at jeg ikke kan!

e-h

På alle biler jeg har prøvd min iPhone på til nå skurrer musikken over Blåtann om den er koblet til kabel og lader samtidig. Dra ut kabel og koble til på nytt så forsvinner støyen.

Svk

Jeg er koblet til uten kabel. Mye støy/skurr

Svk

Iflg selger så kan en kun lade iphone5 med usb'n i bilen

poskare

Man kan nok mest sansynlig lade hva som helst, men om man får iPhone6 til å fungere mot radioen er nok et annet spørsmål. Rart de ikke har fikset dette enda.... iPhone6 selger jo som hakka møkk.

Nuvolari

Sitat fra: poskare på torsdag 19. februar 2015, klokken 12:48
Man kan nok mest sansynlig lade hva som helst, men om man får iPhone6 til å fungere mot radioen er nok et annet spørsmål. Rart de ikke har fikset dette enda.... iPhone6 selger jo som hakka møkk.

Han mener at en iphone 5 kun kan lade over usb ikke streame musikk. Noen mener at man kan streame musikk over usb med en iphone 4.

Alle telefoner og devicer med usb kan selvsagt lade med usb kabel i eGolf.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA