Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Se, endre og legge til avgangstider fra App

Startet av Louise, mandag 09. februar 2015, klokken 11:07

« forrige - neste »

Louise

I forbindelse med åpning av ladestasjonene på danmarksplass her i Bergen, er det mulig å bruke en app som heter bilkraft . Noen erfaringer med denne?

pascual_stromsnes

Ja, brukte den til lading på Danmarksplass. Fungerte utmerket, helt uten forsinkelse.

Husk at du må legge inn regnr. på bilen i appen ellers risikerer du parkeringsbot mens du lader.

Louise

Tusen takk for raskt svar,og for tipset.

bb

Er det mulig å starte lading uten app, det vil si med SMS? Jeg installerte appen, men når den skal sende SMS til 1960 får den ikke respons og jeg kommer derfor ikke videre med den.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

emil

Tror ikke du kan gjøre noe med kun SMS, men denne nettsiden skal fungere hvis app ikke lar seg bruke:

https://bilkraft.no/

Har ikke testet den selv.

bb

Takk for svar. Jeg har fått satt den opp via websiden nå.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA