Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Type 2 ladekabel???

Startet av sølv-pilen, søndag 08. februar 2015, klokken 19:08

« forrige - neste »

sølv-pilen

Mulig det kan være greit med litt positivt innimellom alt som ikke er bra. Hva med å skrive hva du liker med Nissan Leaf?

-jeg liker: At den stopper piping etter en stund når sikkerhetsele er av. Upraktisk men slipper å frykte at bilen snafrt eksploderer slik mange andre bilmerker lager lyden.
Kvit nordisk Nissan løvblad med 6,6 kW lader
Opel Ampera-e
2 stk. 15m skjøteledning

Tor med Leifen

Jeg liker at den var billig å kjøpe og at den er billig i drift.

bjorn_2390

Jeg liker at bilen er så god og varm - har aldri hatt en bil med så god varme i. Herlig <3
Blå Euro-Leaf (2012)

Gordon Retriever

Jeg liker Leaf. Punktum.
(Hadde fortjent et bedre forhandlernettverk.)

Lynet

Jeg liker at noen starter en slik tråd  :D
Jeg liker også å kjøre løvet, og at den "store" bilen har faktisk et lavt forbruk!
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

emil

Sitat fra: Gordon Retriever på mandag 19. januar 2015, klokken 21:29
Jeg liker Leaf. Punktum.

Må vel bare si meg enig i den.

Da jeg kjøpte min var det ingen andre aktuelle biler på markedet (5-dørs, 5-seter) med plass til både bikkje, unge og bagasje. Etter en prøvetur av alle andre alternative biler sist sommer ville jeg fortsatt endt opp i Leaf hvis jeg måtte velge.

HoeggenEL

Jeg liker at Leaf'en har varme i rattet.
Nå som jeg har blitt vant til denne luksusen er det nedtur å kjøre bil uten (iallfall denne årstiden).
LEAF Acenta 2014 (26/3-14 - 15/3-19)
LEAF Acenta 2019 (15/3-19 ->)

Carl Anton Stenling

Jeg liker stillheten i Leafen.
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

johncl

Jeg liker stillheten når jeg skrur av ventilasjonen (ikke så ofte på denne siden av året). Jeg digger at det er varme i rattet. Jeg liker at jeg bare bruker ca 200 kr i strøm i måneden som "drivstoff". Jeg liker at det ikke stinker prump når den står på "tomgang" i boligstrøk/barnehage/skole. Jeg liker at på et år har jeg spart miljøet for mellom 1-2 tonn CO2 kontra en fossil.
Perlehvit Leaf 2014

Erikth1

Liker den for at den er billig i drift, god plass til 2 barneseter forrover/bakovervendt + bra med bagarsje plass. Så er det digg med alle tilkoblingsmetoder som AUX, USB og Bluetooth for å streeme musikk, talekontroll (Siri Apple) :D
Bil nr2. Grey metallic Nissan Leaf Nordic 2015 + chrome. Klæbu-Trondheim-Klæbu

PK

Liker besparelsen, at den starter hver gang jeg trykker "play" og at den er kjapp i akslerasjonen.
Frekhaug, 3 mil fra Bergen sentrum
Hvit Nissan Leaf (Eilif), (2013)
Brun Tesla Model S 85 (Tussla), (2015),
Tesla Model X reservasjon

Kjell Leaf

Jeg liker at den er billig i drift, er svært driftsikker og billig å eie. Ville ikke byttet i andre av dagens el-biler.
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

Ronny

At den har gått 77000 km og de eneste utleggene så langt er batterier i fjernkontrollene og spylervæske. Like før det blir nye klosser og viskere nå :)
el-Clio -97
I-MIEV -11 Solgt
Leaf -12

Trafikkbestyrer

Jeg elsker å forvarme bilen hver dag, spesielt da alle på jobben skal hjem likt... De med biler til 100 000 kr dyrere enn leaf,n må stå å skrape... Mens jeg bare åpner døren å kjører avgårde :) de andre sier de blir litt kvalme hahaha mens lommeboka blir fetere å fetere

kjbu

Audi E-Tron 55, 2020
Norges 2. EuroLeaf 2013
Porsche Cayenne, 2004 (solgt)
Opel Zafira 2002 (solgt)
Mercedes 190E 1986 (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA