Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: S85D kjøpere, status på bestilling + diverse info

Startet av tinker, søndag 08. februar 2015, klokken 14:28

« forrige - neste »

tinker

2017 TMS 75D
2014 Sort Renault Zoe INTENS

emil

Sitat fra: tinker på mandag 19. januar 2015, klokken 14:09
Gratis for alle som kjøper bil før 1.4. Gjelder det tilbakevirkende for oss som kjøpte i sommer tro?

Siterer pressemeldingen:

SitatI perioden fra og med i dag og frem til 1. april 2015, tilbyr vi våre kunder ladekabelen samt hjemmeladeren på 3,6 kw ved bestilling av ny ZOE. Tilbudet kan ikke kombineres med andre kampanjer, f.eks vår pågående Renaultvere kampanje med kr 25 000 i vrakpantstøtte.

Så i prinsippet koster kabelen 25000kr (og så kan man trekke fra noen 1000-lapper i eventuellt kjøp av vrakpantbil).

Men ja, nå begynner det endelig å ligne på noe. Får håpe størrelsen blir nærmere vanlig ladekladd enn den gule bøtta.

Baard

Ryktene anslår prisen til 15.000.- den er nok mindre enn bøtta. Men spørsmålet blir om de tar bøtta i bytte....
Renault Zoe, 2014

refreol

Noen nye rykter om når den blir leveringsklar også? Fremdeles ikke før i slutten av 2. kvartal?
Renault ZoE Intense Easy Charge levert 22. Januar 2015 - det franske flygende teppet....

Reidar Fredrik Olsen - 934 28 520

ZerOE

Sitat fra: refreol på mandag 19. januar 2015, klokken 15:39
Noen nye rykter om når den blir leveringsklar også? Fremdeles ikke før i slutten av 2. kvartal?

Tilgjengelig fra august måned i følge Renault sine FB-sider, så fortsatt et stykke unna...

Herlingo

Jeg fikk nettopp mail fra Gadsbøll hos RBI. Han kunne ikke si noe om pris da denne ikke var fastsatt. Det var uansett ikke opp til RBI å fastsette prisen, det var opp til den enkelte forhandler. Ladekabelen trekker 10 amp (som man kan "lese ut" fra pressemeldingen). Han anbefalte videre å ta kontakt med forhandler i slutten av februar.
Berlingo electrique 2000 til 07/2014
Renault Zoe Intense hvit fra 09 2014
20 000 km elektrisk i året

ZOE

Jeg ble lovet innbytte av bøtta mi, blir spennende å se om de står for det de har sagt!

Jeg ser og at de mener 22kw er hurtiglading, det et det IKKE!

Sammen med utbyggingen av vårt nasjonale 22-KW AC hurtiglader-nettverk vil Renault ZOE kunder nå ha alle muligheter for å lade overalt. Ingen andre kan tilby sine kunder en tilsvarende løsning.


hdh

Siden de tydeligvis fjerner støtte for 43KW-lading i den nye motoren så gjør de vel det de kan for å prente inn i hodet på folk at 22KW er hurtiglading.
Sort '14 Renault Zoe Intens

kos

Er det ikke valgbart om man vil ha lengre rekkevidde eller 43 kw lader i bilen.? For meg er det enkelt 43KW lader. Hele Hordaland er dekket.

hdh

Sitat fra: kos på mandag 19. januar 2015, klokken 23:48
Er det ikke valgbart om man vil ha lengre rekkevidde eller 43 kw lader i bilen.? For meg er det enkelt 43KW lader. Hele Hordaland er dekket.

Ikke hvis du skal ha den nye motoren, og spørsmålet er vel om de etter hvert kommer til å utfase den nåværende motoren helt etter hvert.
Sort '14 Renault Zoe Intens

aronesen

Jeg er i hvertfall glad for at det kommer en ny ladekabel som takler IT nett.
Var innom forhandleren i går og fikk avbestillt ladekabelen som bare takler TN, ingen vits å kjøpe denne når man ikke får byttet den inn.
Venter heller til høsten og kjøper den nye kabelen da.
Jeg kommer til å bruke bilen som nummer 1 bil, og da er jeg avhengig av å kunne lade der det er mulig.
Klarer meg med wallbox og eventuellt semiportabel lader inntil videre.
Renault Zoe Intens 43kW, Grå Neptune

torlie

Sitat fra: hdh på mandag 19. januar 2015, klokken 23:56
Sitat fra: kos på mandag 19. januar 2015, klokken 23:48
Er det ikke valgbart om man vil ha lengre rekkevidde eller 43 kw lader i bilen.? For meg er det enkelt 43KW lader. Hele Hordaland er dekket.

Ikke hvis du skal ha den nye motoren, og spørsmålet er vel om de etter hvert kommer til å utfase den nåværende motoren helt etter hvert.

Det er nok 100% sikkert at den gamle blir utfaset etter en liten overlappende periode. Den nye motoren er mindre,lettere og mer effektiv, også sikkert billigere å produsere.

Utbyggingsplanen til Forum blir vel for det meste semihurtig 22-KW likevel, så da vil den jo passe fint det norske markedet.

Veldig bra at det nå kommer en ny ladekabel, bare synd den ikke kommer før i august. Veldig spent på hvordan denne ser ut.
2018 Zoe Bose Edition
2016 Zoe Intens (Solgt!)
Reservert: Skoda Enyaq

elektrolux

Sitat fra: Herlingo på mandag 19. januar 2015, klokken 16:13
Ladekabelen trekker 10 amp (som man kan "lese ut" fra pressemeldingen)

Ladekabelen vil kunne levere 14A.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

zbk

Sitat fra: nime01 på tirsdag 20. januar 2015, klokken 11:06
Fornuftig pris kan man glemme... den skal koste kr 19.900,- sier forhandler. 1/10 av bilprisen.

Drøy pris for gleden av å saktelade. Skjønner ikke hva Renault tenker på her. Da blir det heller en 22kW semiportabel for 1/4 av prisen.

Thank you, Renault!  :o

Fytterakkeren. Tror hyttebøtta blir "til nøds"-laderen fortsatt om det er slike priser det blir snakk om. Er stort sett over natten det er snakk om uansett, de gangene det er behov for denne. Underveis blir det i sakteste laget uansett. Får holde meg oppdatert på hvor det kommer nye 22kW-stolper.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Zoe64

Den kabelen har/får jeg så lite bruk for at alt utover gratis egentlig er uaktuelt for min del. :o
Polestar 2 2020
Renault Zoe Intens 2014, Brun

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA