Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lading

Startet av Panduck, fredag 06. februar 2015, klokken 16:51

« forrige - neste »

Panduck

Hvor er den? Fant ikke lader på Kiwi Frogner. Etter jeg kom hjem ser jeg at det står at det er Kiwi Fjellbo på Frogner som skal få lader, så jeg lurer på om jeg var på feil butikk. Men Fortum sitt kart viser at det er Kiwi Frogner som skal ha lader, så jeg antok det var der den skulle være. Er den der? Eller har de satt feil Kiwibutikk på kartet sitt?

Kianus

Kiwi Fjellbo er korrekt.
Er også en ved McDonalds en liten km unna

Panduck

Sitat fra: Kianus på torsdag 22. januar 2015, klokken 20:41
Kiwi Fjellbo er korrekt. Er også en ved McDonalds en liten km unna

Ja, bruker den ved McDonalds ofte, og greit at det er en ekstralader i nærheten. Ser nå at Fortum har flyttet laderen på kartet fra Kiwi Frogner til Kiwi Fjellbo.  Er litt imponert over at de klarte å sette laderen på feil sted på kartet...

Leon

Sitat fra: Panduck på torsdag 22. januar 2015, klokken 21:07
Sitat fra: Kianus på torsdag 22. januar 2015, klokken 20:41
Kiwi Fjellbo er korrekt. Er også en ved McDonalds en liten km unna

Ja, bruker den ved McDonalds ofte, og greit at det er en ekstralader i nærheten. Ser nå at Fortum har flyttet laderen på kartet fra Kiwi Frogner til Kiwi Fjellbo.  Er litt imponert over at de klarte å sette laderen på feil sted på kartet...

Samme problemet på Kiwi Dokka. Laderen står fysisk ved framtidig ny butikk, mens den på kartet er plassert og adressert til gammel butikk ca 1 km unna.

Lette også litt rundt gammel Kiwi-butikk på Kløfta, før jeg fant fram, men her var det min feil. Denne er rett plassert på kartet, ved ny Kiwi-butikk 3-400 meter lenger unna E6.
Nissan EuroLeaf 2013 Tekna

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA