Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil

Startet av Trekkoppbil, fredag 06. februar 2015, klokken 13:29

« forrige - neste »

havardma

Sitat fra: VanillaBean på mandag 19. januar 2015, klokken 10:23
Sitat fra: Mippen på lørdag 17. januar 2015, klokken 19:02
Hadde det ikke vært klink is skulle jeg løpt etter henne.

Det var utrolig ufint gjort! Hvis du så henne gå vekk, hvorfor løp du ikke etter henne og konfronterte henne der og da? Da hadde hun kanskje lært litt el-bil manerer....

Derfor ser det ut til.

Mippen

Ja, det var klink is på parkeringsplassen og hun forsvant fort inn døren til kjøpesenteret når hun så meg.
Fremtiden er elektrisk.

erikf

Jeg tror stort sett folk bare er helt vekke som parkerer på ladeplasser uten å lade. Kortslutning eller mangel på refleksjon.

Gladhistorie fra Ikea i dag:
Ved ankomst: 9 av 10 plasser var okkupert, og alle ladet!
Ved avgang: Kun 1 fossil bmw hadde parkert på den ene ladeplassen, ellers ladet alle!
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

Mippen

Sitat fra: erikf på mandag 19. januar 2015, klokken 22:25
Jeg tror stort sett folk bare er helt vekke som parkerer på ladeplasser uten å lade. Kortslutning eller mangel på refleksjon.

Gladhistorie fra Ikea i dag:
Ved ankomst: 9 av 10 plasser var okkupert, og alle ladet!
Ved avgang: Kun 1 fossil bmw hadde parkert på den ene ladeplassen, ellers ladet alle!

Mange gir også f. Stoppet en dame som parkerte en vanlig bil på hurtigladeplass. Fikk bare til svar :Jeg vet det, skal ikke stå lenge også gikk hun og ble borte i 20 minutter. Brydde seg ikke...
Fremtiden er elektrisk.

emil

Sitat fra: Mippen på mandag 19. januar 2015, klokken 22:47
Mange gir også f. Stoppet en dame som parkerte en vanlig bil på hurtigladeplass. Fikk bare til svar :Jeg vet det, skal ikke stå lenge også gikk hun og ble borte i 20 minutter. Brydde seg ikke...

Har opplevd det flere ganger på både saktelader og hurtiglader plasser. Det blir ekstra gøy når jeg parkerer på tvers bak bilen som er feilparkert så han ikke kommer noen vei og når de ser det og at jeg er på vei ut av bilen pleier de å komme løpende tilbake...

arthur

Hvordan hadde du reagert hvis du kom tilbake og ikke fant bilen din siden den var tauet vekk og du endte opp med en regning på f.esk 5.000? Jeg hadde ikke blunket med å få deg tauet!
Miev 2014
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Honda E Urban med kølapp - droppet
Seat Mii Electric - 2 kvartal
Skoda Vision iv - kølapp

Kia e-Niro med kølapp (2020?)

torlie

Snart kommer vel samtlige ladeplasser til å bli okkupert av hybridbiler, skal se det blir trangt om plassen rundt forbi.
2018 Zoe Bose Edition
2016 Zoe Intens (Solgt!)
Reservert: Skoda Enyaq

Mippen

Skulle gjerne fått folk som feilparkerer tauet jeg også, men det tar for lang tid før de kommer dessverre...
Fremtiden er elektrisk.

Øyvind.h

Sitat fra: arthur på tirsdag 20. januar 2015, klokken 08:10
Hvordan hadde du reagert hvis du kom tilbake og ikke fant bilen din siden den var tauet vekk og du endte opp med en regning på f.esk 5.000? Jeg hadde ikke blunket med å få deg tauet!
Vel, om du velger å bruke hurtiglader-plasser eller andre ladeplasser til parkering så er det strengt talt din bil som skulle vært tauet. Uten å blunke.....
De mest infantile vil nok dog dessverre heller utføre hærverk på egoistens bil fremfor å bestille borttauing, noe som kan bli langt dyrere.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

VanillaBean

Sitat fra: havardma på mandag 19. januar 2015, klokken 18:06
Sitat fra: VanillaBean på mandag 19. januar 2015, klokken 10:23
Sitat fra: Mippen på lørdag 17. januar 2015, klokken 19:02
Hadde det ikke vært klink is skulle jeg løpt etter henne.

Det var utrolig ufint gjort! Hvis du så henne gå vekk, hvorfor løp du ikke etter henne og konfronterte henne der og da? Da hadde hun kanskje lært litt el-bil manerer....

Derfor ser det ut til.

Uff da. Ser at jeg leste litt kjapt. Beklager :-)
iMiev siden september 2013.

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA