Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lengst kjørelengde på 24 timer

Startet av Sveinal, torsdag 05. februar 2015, klokken 15:13

« forrige - neste »

Sveinal

Det skal visstnok ha vært noen hundre biler som ble sendt fra Finland til Tyskland e konkursen. Alle firesetere og med nyest versjoner av elektronikk.

La også merke til på Finn en bil som hadde gått få km som Demobil i Tyskland.

Har noen en ide om hvor disse sistproduserte bilene har tatt veien?

Er det også noen av disse som hadde A123-batterier?
Think City 2010 A123 Li-Ion, Solgt 4.6.2015
MB SLK;Daf33 i møllposen.
s85 19" grey met luft pano tech park-assist #3307 den 8.4.2013, 
11.10 "In Production";18.10 production complete; 2.11 in transit from the factory
22.11.13 10:00 utlevering Alna

S85D best jan '15 (farve og utstyr kopi av min nåv s85)
4.2.15 Entered the production queue VIN794xx (est late May); 13.3 delivery est June
22.4 in production; 25.4 in transit;27.5 beskjed om utlev
13.6 being prepared for pick-up; 17.6 kl 10:00 Utlevering

Kethorp

Stemmer nok det ja, en kollega av meg som styrer bilparken der jeg jobber, var nede på en av de større tyske bruktbilforhandlerene i nærheten av Hamburg tror jeg.  Inne på et enormt område med biler kunne han se flere rader med Thinker som sto parkert. Firmaet ville åpenbart ikke svare på spørsmål om disse.  Dette er vel et drøyt år siden.
Kethorp i Oslo
Rød Think Classic 2002 - fra 2005
Rød Think City 2010 (Zebra) - fra 2013
BMW i3 94kw 2017 - fra 2017

Stromskap378V

Hallo,
Ja, og det vil dukke opp igjen og igjen visstnok ny, eller TH!NK med svært lite kilometer.
For eksempel  e-car-sevice.com
Siden jeg er noen ganger revet. Også på grunn av prisene.
Jeg er usikker på om behandlingen av think-EV's fra 2011 og utover.
Hans

(DE: Ja, und es erscheinen immer wieder vermeintlich neue, beziehungsweise TH!NK mit sehr wenig Kilometer.
Zum Beispiel:  e-car-sevice.com
Da bin ich zuweilen hin und her gerissen. Auch wegen der Preise.
Unsicher bin ich über die Behandlung der Think-EV's ab 2011.
TH!NK City / Okt 2011  Standort: Deutschland / Tyskland- Berlin
YYCAD2MC4AU ... (25kW Motor, EnerDel-Batt., 2010 Finland)
Do not speak norwegian. For translate I use maschine translators.
Operativsystemet Linux_openSUSE og Debian)

elektrolux

Jeg sliter med en kunkursbo Think fra Holland.

Kjøpte 3 stk og testet ene at den gikk 100 km. Det var suksess.

Litt verre med den som kun gikk 50 km. Advokatmat siden 2012, og bilselger tror feilaktig at han har møtt en som kommer til å gi opp...

Imens krever jeg morarenter og parkering.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA