Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil

Startet av Martinius, onsdag 04. februar 2015, klokken 21:50

« forrige - neste »

rmr

Like frustrert jeg også :( Hadde sent mai levering , nå står det bare juni , ikke hørt noenting , DS svarer villig , men det hjelper lite når han ikke har noen status.....håper på tidlig juni, men frykter sent juni. Har allerede solgt fossil bilen så ventetiden er lang , hehe. Bekreftet 17 desember.
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

Krishell

sent juni står det på min. Lurer på hvilken båt de kommer på

KrW

Bestilte 13. des og det står levering juni. DS har antydet tidlig juni men har ikke hørt noe i det siste. Vi har allerede avtalt salg av bilen da vi skal ha TMX.
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

kjellsve

Sitat fra: KrW på torsdag 14. mai 2015, klokken 20:32
Bestilte 13. des og det står levering juni. DS har antydet tidlig juni men har ikke hørt noe i det siste. Vi har allerede avtalt salg av bilen da vi skal ha TMX.

Hvis du har utlevering tidlig i juni som meg, så er det mulig at bilen i dette øyeblikk losses i Bremerhaven fra ro/ro skipet "Tønsberg". Hvis du går inn på Wilhelmsens websider (http://www.2wglobal.com/) så kan du tracke bilen din ved å legge inn vin i søkefeltet "cargo id" på track and trace.

Jeg ser fra trackingen at min bil ganske kjapt hentes i Bremerhaven av skipet "autopremier", og losses i Drammen 18. mai.

Jeg får litt tid til å gjøre meg kjent med bilen før Europaferie i sommer  ;D
TMS85D - juni 2015

Uzie

Kjellsve: når var bilen din ferdig produsert og satt i transitt?? Har selv levering i juni. Sjekket linken du sendte. Men "no records found" :(

kjellsve

Sitat fra: Uzie på fredag 15. mai 2015, klokken 14:10
Kjellsve: når var bilen din ferdig produsert og satt i transitt?? Har selv levering i juni. Sjekket linken du sendte. Men "no records found" :(

Husker ikke når bilen var ferdig produsert, men den ble lastet på fraktebåt i Long beach, California 15. april.

Det kan hende at din bil ikke har startet turen over dammen ennå, men kanskje mest sannsynlig at ditt frakteskip er fra et annet rederi. Spør din DS hvilken båt som frakter din bil. Regner med at de andre rederne også har tracking på web.
TMS85D - juni 2015

Uzie

Min ble ferdig produsert og transitt 17.april, i følge DS var den allerede ferdig flere dager før. Så etterslep med oppdatering mytesla.
Håper det kommer noen nyheter snart om levering. Gleder meg som bare det til bilen kommer.

christianhau

Søker på 802xx nummeret på Wilhelmsen sine sider og får opp mange treff, er det femsifrede nummeret VIN-koden?

elbilen

Legger inn hele VIN som Cargo ID.
Fant igjen min bil, ankom Bremerhaven i går ettermiddag. Skal videre med Autopremier i morgen.
TMX #462sig og #2582
20.11.14 - TMS85D 790xx med levering 29.mai

christianhau

Så den 17 tegn lange strengen fra mytesla som er VIN-koden?

Øggen

HMMMMMMM Får bare: "No records found" på denne siden.
Levering 29.05, bekreftet for 4 dager siden, så regner med de har kontroll. Men hadde vært morsomt å få vite hvor den er likevel.

OnlyOne

Sitat fra: christianhau på lørdag 16. mai 2015, klokken 14:52
Så den 17 tegn lange strengen fra mytesla som er VIN-koden?

Jepp, hele rekka. Men husk nå endelig at det finnes andre rederier en Wilhelmsen..
P85D
Bekreftet: 18.3.15
I produksjon: 19.4.15
Utlevert: 15.6.15
Model 3
Bestilt: 31.03.16

Havebigfun

Sitat fra: Øggen på lørdag 16. mai 2015, klokken 18:26
HMMMMMMM Får bare: "No records found" på denne siden.
Levering 29.05, bekreftet for 4 dager siden, så regner med de har kontroll. Men hadde vært morsomt å få vite hvor den er likevel.
bilen din har vel kommet seg av Wilhelmsenbåten- den er vel nærmere Drammen havn nå ;)

turfsurf

Sitat fra: Havebigfun på lørdag 16. mai 2015, klokken 19:09
Sitat fra: Øggen på lørdag 16. mai 2015, klokken 18:26
HMMMMMMM Får bare: "No records found" på denne siden.
Levering 29.05, bekreftet for 4 dager siden, så regner med de har kontroll. Men hadde vært morsomt å få vite hvor den er likevel.
bilen din har vel kommet seg av Wilhelmsenbåten- den er vel nærmere Drammen havn nå ;)

Min som skal leveres ut den 28/05 blir lastet om idag i Bremerhaven. Av "Tonsberg" og på "Autopremier". Skal bruke to døgn til Drammen.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

P85D_BC_TORQ

Min er også i transit om dagen - men fant ingenting når jeg søkte på VIN på Wilhelmsen sin side.
Er det noen andre typiske sider man kan søke på?
P85D - Metallic Grå - Tech - Premium - Vinterpakke - Beige Next-Gen - Pano - 21" Turbin - Luftfjæring
Confirmed: 18.3.2015
In production: 17.4.2015
Transit: 22.4.2015
Delivered: 22.6.2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA