Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil

Startet av Martinius, onsdag 04. februar 2015, klokken 21:50

« forrige - neste »

GhostDg

Fikk telefonen i går om levering tirsdag 24 i neste uke. Bilen ferdig produsert og i transit lørdag 14 februar.
Forsikring først registert i dag på grunn av feil hos biltilsynet. Lån klart for signering når reg.nummer er motatt. Lakkforsegling mm avtalt på hentedagen.
Avtalt montering av stikk for lading på hytta, 400V 32 eller 16A.
Men hvor ble det av egenkapitalen! (-:
Mangler bare vinterdekk så er påskeferien i boks!

Da tar jeg ferie fra surfing på nett etter alt om Tesla! (-: Her skal bilen bare nytes!

joda

Så var det endelig min tur!!  ;D

Telefon fra Tesla med beskjed om at jeg kunne få bilen Fredag 27/3... (Bergen)
TMS 85D

Snowroller

Hämtar min i Drammen den 26/3!
Nu kan jag äntligen skymta ljuset i änden av tunneln efter nästan 7 månader i mörkret.

(Får kanske skylla mig själv att jag uppgraderade min 85 till 85D inklusive 3 månaders extra väntan, men det känns som om det var ett riktigt beslut nu.)

Grå 85D

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Melding fra DS i kveld. Bil klar til avhenting lørdag 28. mars i Sandnes m/påmonterte vinterdekk og takbøyler.

mokle

Sitat fra: joda på onsdag 18. mars 2015, klokken 18:03
Så var det endelig min tur!!  ;D

Telefon fra Tesla med beskjed om at jeg kunne få bilen Fredag 27/3... (Bergen)

Ja, da var vi på samme båt:-) De kommer til Bergen mandag kveld..
Leaf Acenta 2014 - svart.
Har solgt begge bensinbilene.
TMS85D bestilt, levering april.

dosmont

#485
Får bilen mandag den 30 på Lade i Trondheim :)
Kunne mast meg til tidligere utlevering, men er greit å ta med familien å da :)
Nordmøre
Rød S85D  og Svart Model 3 LR

elbilen

TMX #462sig og #2582
20.11.14 - TMS85D 790xx med levering 29.mai

Davidsv

Etter å ha gått fra sent april til mai, og vært stabilt på mai en stund, står det nå sent mai :(
Bekreftet 11/11/14
S85D | Bekreftet 11/11-14 | VIN 19/1-15 | Prod 26/3-15 | Transit 28/3-15 | Levert 21/5-15!

turfsurf

Sitat fra: Davidsv på fredag 20. mars 2015, klokken 16:22
Etter å ha gått fra sent april til mai, og vært stabilt på mai en stund, står det nå sent mai :(
Bekreftet 11/11/14

Min vimer mellom mai og sent mai som en full sjømann, har byttet for tredje gang denne uken... Nå er det vel på tide de starter å bygge den skal de få den over dammen før juni...
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

ara1

Fillern. Hadde først april. Så mai- april og siste mnd mai. I dag sent mai. Best 05.11 736XX
Grå 85 D levert mai 2015

Thoiby

Min har også endret seg fra sent April og deretter til Mai og til sent i Mai i dag
Bekreftet 17/11-14

Mippen

Når får vi vite reg nummeret på bilen slik at vi kan bestille autopass osv?
Fremtiden er elektrisk.

Fastlane83

Min antatt leveringstid har ikke forandret seg så mye. Fikk april da jeg bestilte. Dennble endret til sent april etter en liten stund, men for en måneds tid siden ble den endret til april igjen. Den er nå i transitt fra fabrikk
Tesla Model S 85D, FP72XXX
Tesla Model 3, RN107805460

moso

Sitat fra: Mippen på lørdag 21. mars 2015, klokken 10:42
Når får vi vite reg nummeret på bilen slik at vi kan bestille autopass osv?
På vegvesenets sider kan dere følge med på om bilen er registrert - gjøres en uke til noen dager før levering. Søk på rammenummer. Min var registrert en tirsdag, klar til overlevering påfølgende fredag.
Asker
35000 km i Saxo - solgt
50000 km i Mitsubishi i-Miev - solgt
80000 km i Tesla S85D - byttet inn
Nå Tesla S75D

Øggen

Sitat fra: Mippen på lørdag 21. mars 2015, klokken 10:42
Når får vi vite reg nummeret på bilen slik at vi kan bestille autopass osv?

Tast inn chassi nr på bil og henger appen til biltilsynet. Da får du se det med en gang den er registrert. Mener du kan få varsel når det skjer noe.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA