Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil

Startet av Martinius, onsdag 04. februar 2015, klokken 21:50

« forrige - neste »

moso

Blir Teslaen mer verdt om den krysser ekvator et par ganger? LinieTeslaVit? Har vel bare vært ekstra snille i år kanskje. Sympatismilefjes (vet ikke om slikt fins).
Asker
35000 km i Saxo - solgt
50000 km i Mitsubishi i-Miev - solgt
80000 km i Tesla S85D - byttet inn
Nå Tesla S75D

christian1986

Sitat fra: GeirHM på onsdag 11. mars 2015, klokken 13:24
Hei moso og snefall, har dere bidratt med backsish? En koffert med brukte dollarsedler i handa til logistikkansvarlig hos Tesla??? Hvor mye og til hvem? Min bil gikk også i transitt den femte februar. Og den er visst sendt fra junaitten med seilskute med omlasting av kargo i Tangir. Sukk.


Edit: Jeg mente Tanger eller muligens Ulan Bator.
Min gikk i transitt samme dag. Teorien min er at bilene våre tok en ekstra lang rute over "dammen ::)

Snefall

Har aldri vunnet noe spesielt noen gang, men i Tesla shipping lotteriet dro jeg jammen meg en av toppgevinstene.

GeirHM pust rolig og regelmessig. Din tid kommer.

GeirHM

Man gjør hva man kan. Akkurat nå syklet jeg Hurum rundt med stopp i Tofte for å gjennomføre mitt svakt tvangspregede f-fem-rituale. Det hjelper ikke. (Ikke så jeg snurten av noen bilbåt fra sydspissen av Hurum heller.)

Martinius

Hehe, høres ut som noen har det verre enn andre, men jeg må si jeg er veldig lei av å vente, og har en trang til å vite om min panoløse grå 85D kommer i påskeferien eller ikke. Dessuten er det en snikende følelse av at alle P bilene blir prioritert, mens min bil blir stående et sted å støve ned. Jeg har hele tiden lyst til å fyre av en mail til Leveransespesialist, men det er vel uansett ikke noe informativt svar å få... Topp hvis de som får svar poster det her så slipper vi andre å spamme dem med flere mailer. Det er helt sikkert travle tider hos Tesla nå.

edit: typo...

adahl

Endret tilbake fra mai til sent mai her i dag, etter noen uker med håp om bil til 17. mai :( 

Forøvrig godt å se at det er andre som plages med venting også! [emoji14]

(85D bestilt/bekreftet 14.11)

kjolnerdomen

Der var min også endret fra sent april til mai (igjen)...

Ordre bekreftet 21.10.14.

Esos

Har levering 17 mars, Forus.  I transit siden 5. Feb

Snefall

Da ringte Tesla Drammen og sa jeg kan hente bil i morgen (13/3) hvis jeg vil.

Får vel rydde planen og møte opp da istedenfor  :)

GeirHM

I dette lotteriet har du trukket vinnerlodd, ingen tvil snefall.

MeTesla




Mippen

Fremtiden er elektrisk.

moso

Min er også klar - men det er jo ikke jeg så da er det fremdeles mandag. Gleder meg til å høre fra Snefalls erfaringer :-)
Asker
35000 km i Saxo - solgt
50000 km i Mitsubishi i-Miev - solgt
80000 km i Tesla S85D - byttet inn
Nå Tesla S75D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA