Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil

Startet av Martinius, onsdag 04. februar 2015, klokken 21:50

« forrige - neste »

FroggyKermit

"Tesla-fabrikken bygger din Model S."
Hyggelig lesing. Ser for meg at transit perioden kommer til å bli ulidelig langsom å vente på. Men nå kan jeg glede meg over litt progresjon. Og at det ikke er så lenge til status endrer seg litt igjen. Denne måneden gikk ganske greit. De 2 neste blir nok 10 ganger værre.
S85D juni 2015


fonberg

-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

NilsRo

Tesla Model S P85, sort, 19" vinter, 20" sommer

Alle pakker untatt: +pakke, sikkerhetspakke og ekstra barneseter.

Bekreftet 25/10 2013
I produksjon fra 02/02 2014
I transitt fra 07/02 2014
Levering 29 mars 2014, Drammen
VIN 29805

epic

Sitat fra: FroggyKermit på tirsdag 28. april 2015, klokken 17:06
"Tesla-fabrikken bygger din Model S."
Hyggelig lesing. Ser for meg at transit perioden kommer til å bli ulidelig langsom å vente på. Men nå kan jeg glede meg over litt progresjon. Og at det ikke er så lenge til status endrer seg litt igjen. Denne måneden gikk ganske greit. De 2 neste blir nok 10 ganger værre.

Da er våre biler på produksjonslinjen samtidig, min fikk også status som in production i dag, godt å endelig få endring på siden etter ukeshvis med refresh på my tesla, dog blir det vel 2 måneder til med det samme nå.. :)

turfsurf

Sitat fra: epic på tirsdag 28. april 2015, klokken 19:50
Da er våre biler på produksjonslinjen samtidig, min fikk også status som in production i dag, godt å endelig få endring på siden etter ukeshvis med refresh på my tesla, dog blir det vel 2 måneder til med det samme nå.. :)
Nei, kan avtale leveringstidspunkt om en 3-4uker. Da oppdateres MyTesla :)
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

Bushy

Fy faen for No drite. ... gi meg en prisoppgang. Så ligger denne bilen på finn.... ikke noe utlevering ida heller. ... prøve på nytt igjen mai.... noe som har skjedd under transport
gir opp..... sen mars my ass. ...

Alle skrivefeil er Samsung sin skyld...:p
S75D sept. 17

tonl

Sitat fra: Bushy på onsdag 29. april 2015, klokken 07:18
Fy faen for No drite. ... gi meg en prisoppgang. Så ligger denne bilen på finn.... ikke noe utlevering ida heller. ... prøve på nytt igjen mai.... noe som har skjedd under transport
gir opp..... sen mars my ass. ...

Alle skrivefeil er Samsung sin skyld...:p

hva? Fikk du tlf tidlig idag om utsatt levering? Kjedelig dette her. Har utlevering kl 11:00 idag. Håper ikke noe slik tlf ikke kommer før det.

Bushy

Fikk mail 23 igår... snart lyst til å spørre om dem kan parkere utenfor. Å legge nøkkelen på dekket når jeg skal hente den... mista helt følelsen på denne bilen nå. Men det finnes vel værre historier....
S75D sept. 17

tonl

Sitat fra: Bushy på onsdag 29. april 2015, klokken 07:59
Fikk mail 23 igår... snart lyst til å spørre om dem kan parkere utenfor. Å legge nøkkelen på dekket når jeg skal hente den... mista helt følelsen på denne bilen nå. Men det finnes vel værre historier....

Det er kjipt når sånne ting skjer like før. Det er nok bedre at de fant feilen under klargjøringen og retter opp det feilen enn at du får bilen og så måtte kommer tilbake.

Rico

Ønsker ikke å ødelegge deres S85D-tråd, men jeg bestilte S70D den 13/4, og i dag (eller i går, sjekket ikke i går) har den gått til produksjon. Dette må vel være rekord? Trodde lenge levering juni bare var en morsom greie for å "lure" oss til å kjøpe 70D, men nå ser det jo brått ut som i nærheten av mulig ;)

mvh
Rico

Epleskreller

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

tonl

Sitat fra: Epleskreller på onsdag 29. april 2015, klokken 10:07
Noen med standard lydanlegg som har fått DAB+?

Er vel litt for tidlig å si. Det var ikke lenger siden DAB+ ble standard. Var vel noe uker side,

Bushy

Da har jeg fått pustet litt. Og nytt forsøk 5 mai! Fått snakket med tesla. Hørt litt hva som kan ha skjedd.. Ikke noe fysiske skader iallefall. Mulig noe som må byttes. Evnt monteres som dem ikke rakk på fabrikk. Helt håpløs kommunikasjon. Like mye innad virker det som. Men som dem sa selv og. Så var dem helt enig. Og innrømmet selv at de hadde mye å jobbe med. Så lenge folk svarer ærlig. Og legger seg litt flat. Så er det greit. Gleder meg til nytt forsøk på tirsdag:) beklager sutringen...
S75D sept. 17

ernyheim

Det er jo en dårlig trøst, Bushy, men jeg hadde også opprinnelig levering sent mars. Den har blitt utsatt flere ganger, og nå er det 6. mai som gjelder. Inntil videre ...
April 2015 Steel grey 85D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA