Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil

Startet av Martinius, onsdag 04. februar 2015, klokken 21:50

« forrige - neste »

kentbjoh

Føles leeenge til utlevering på mandag nå.
Har folk hentet på sommer- eller vinterdekk? Skeptisk til sommerdekk nå som det har kommet snø igjen (Kristiansand her).
Kanskje for seint å be om vinterdekk også..

Mippen

Fikk levert på vinter. Skal på påske så tar ikke sjansen. Skulle jeg vært hjemme hadde jeg tatt sommer og kjørt med den andte bilen på vinter hvis det hadde vært glatt eller kommet snø.
Fremtiden er elektrisk.

dosmont

Sitat fra: kentbjoh på lørdag 28. mars 2015, klokken 19:53
Føles leeenge til utlevering på mandag nå.
Har folk hentet på sommer- eller vinterdekk? Skeptisk til sommerdekk nå som det har kommet snø igjen (Kristiansand her).
Kanskje for seint å be om vinterdekk også..

Jeg spurte hva som er praksis. Fikk til svar at hvis ikke kunde spesifikt har spurt om å få levert med sommerdekk, så ble bilene levert med vinterdekk til utgangen av 1 helga etter påske, iht regler.
Nordmøre
Rød S85D  og Svart Model 3 LR

Fastlane83

Hvor mye kontakt har dere hatt med deres DS? Jeg har kun blitt oppringt rett etter bestilling der han lurte på om jeg hadde noen spørsmål. Etter dette har det vært helt stille.
Tesla Model S 85D, FP72XXX
Tesla Model 3, RN107805460

Mippen

#619
Sendt mail stort sett nesten ukentlig, men stort sett jeg som har tatt kontakt.
Fremtiden er elektrisk.

turfsurf

Sitat fra: Øggen på lørdag 28. mars 2015, klokken 18:10

Hmmmmm
Jeg har Vin 78... også med levering mai, men fortsatt i kø.

Samme her. De produserer vel opp en batch og sender de samtidig. Men de som skal være her i løpet av mai bør vel være ferdig produsert før midten av April.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

kentbjoh

Sitat fra: dosmont på lørdag 28. mars 2015, klokken 20:12
Sitat fra: kentbjoh på lørdag 28. mars 2015, klokken 19:53
Føles leeenge til utlevering på mandag nå.
Har folk hentet på sommer- eller vinterdekk? Skeptisk til sommerdekk nå som det har kommet snø igjen (Kristiansand her).
Kanskje for seint å be om vinterdekk også..

Jeg spurte hva som er praksis. Fikk til svar at hvis ikke kunde spesifikt har spurt om å få levert med sommerdekk, så ble bilene levert med vinterdekk til utgangen av 1 helga etter påske, iht regler.

Fikk motsatt informasjon av DS når jeg fikk leveringsdato. Tenkte jo det var ok, siden veiene var helt bare ;D

Davidsv

#622
Sitat fra: Davidsv på torsdag 26. mars 2015, klokken 12:02
Sitat fra: Davidsv på mandag 23. mars 2015, klokken 12:33
Jeg begynner å bli bekymret for leveringstiden her nå. Stod opprinnelig sent april, så regnet med det var trygt å planlegge en tur i begynnelsen av Juni (!). Nå står det sent mai, og den er ikke i produksjon engang. Har de satt alt annet på pause for å få flest mulig biler ut til fabrikknære kunder innen kvartalet er omme?

Når ble det endret tilbake til Mai, og... "Tesla-fabrikken bygger din Model S." halleluja :D :D
Og nå er det i "Din Model S er i transitt fra fabrikken."


:o


2 dager på å bygge bilen!? De fleste har minst 5 så vidt jeg ser.
S85D | Bekreftet 11/11-14 | VIN 19/1-15 | Prod 26/3-15 | Transit 28/3-15 | Levert 21/5-15!

NegativeElectrode

De jobber kontinuerlig hos Tesla Drammen. Din Model S blir klargjort for henting eller levering. En eller annen gang ila ettermiddag /kveld (lørdag)
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

Eggemi

2 dager her også, men kan jo være at bilen var i produksjon før datoen hvor mytesla ble oppdatert med at den var i produksjon.

kjolnerdomen

ENDELIG er min også i produksjon! Syns jeg hadde venta lovlig lenge nå...

Fortsatt estimert levering i mai, overholdes dette, tro?

andreasmj

Min var også i produksjon 2 dager ifølge mytesla... Heller tvilsomt :)
XLRD - F1565XX Utlevert 05.11.2019
X90D - F0565XX Utlevert 21.09.2017 | Solgt 06.11.2019
S85D - P0725XX Utlevert 12.05.2015 | Solgt 14.08.2017

adahl

Endelig! Tesla-fabrikken bygger din Model S.  Står fortsatt mai, men det spørs vel om det går.  (bestilt/bekreftet 14.11)

Øggen


turfsurf

Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA