Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil

Startet av Martinius, onsdag 04. februar 2015, klokken 21:50

« forrige - neste »

GeirHM

Registreringsnummerprinter?

(Når jeg var i Tyskland og kjøpte brukt mercedes så var jeg innom en lokal skiltmaker som lagde skiltet jeg fikk. Tok minutter å lage. Og så mistenkelig likt ut som de blikkgreiene vi får hos biltilsynet.)

snappy

Sitat fra: GeirHM på fredag 27. mars 2015, klokken 18:41
Registreringsnummerprinter?

(Når jeg var i Tyskland og kjøpte brukt mercedes så var jeg innom en lokal skiltmaker som lagde skiltet jeg fikk. Tok minutter å lage. Og så mistenkelig likt ut som de blikkgreiene vi får hos biltilsynet.)

Tviler på om din interesse for tildeling av registreringsnummer overlever morgendagen - da havner den vel på historiens søppelhaug sammen med interessen for konteinerskip og bilfortolling  :D
2014 e-UP
2015 85D

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

GeirHM


joda

Da var den nye S85D i hus her også! :) (Bergen)
Strøken bil og overgikk alle forventninger på testtuen etter overleveringen! (ca 120-130 km tur)

Overleveringen tok 30-40 min, så var det ut på tur...

Fikk testet både skiltgjenkjenning, TACC, Stereo +++, og alt funker som en drøm!
SW levert med bilen var R6.1.

En positiv overaskelse fikk jeg også under overleveringen, Alarmpakken var inkludert!
Den hadde ikke jeg tatt med i utgangspunktet...

Varme i rattet var også på plass, glad jeg etterbestilte Vinterpakken nå.  ;)
TMS 85D

GeirHM

Sitat fra: joda på fredag 27. mars 2015, klokken 19:20
Da var den nye S85D i hus her også! :) (Bergen)
Strøken bil og overgikk alle forventninger på testtuen etter overleveringen! (ca 120-130 km tur)

Overleveringen tok 30-40 min, så var det ut på tur...

Fikk testet både skiltgjenkjenning, TACC, Stereo +++, og alt funker som en drøm!
SW levert med bilen var R6.1.

En positiv overaskelse fikk jeg også under overleveringen, Alarmpakken var inkludert!
Den hadde ikke jeg tatt med i utgangspunktet...

Varme i rattet var også på plass, glad jeg etterbestilte Vinterpakken nå.  ;)

Herlig! Gratulerer og takk for info!

Mippen

Hva med vi som har bestilt alarmpakken med? Får vi kreditert summen?
Fremtiden er elektrisk.

Dennis

Sitat fra: Mippen på fredag 27. mars 2015, klokken 20:08
Hva med vi som har bestilt alarmpakken med? Får vi kreditert summen?

Tror ikke det, mener å ha lest at de ikke gjorde det. Så da fikk vi betalt litt ekstra :)

Når yacht gulvet ble inkludert fikk de som hadde kjøpt premium interiør pakka tatt det bort fra prisen. Så er merkelig at det er ulik praksis på dette.

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

joda

Ble litt usikker rundt denne alarm greien, kanskje det er noe alle har hatt hele tiden... Ikke vet jeg..

Men mener det kun var Alarm On/Off, og ikke Tilt/Intrusion (bevegelsessensor inne i kupeen)

Så kanskje jeg tar feil her ang. Alarmpakken.. (tror kanskje det nå etter å ha sett litt i manualen..)
TMS 85D

Mippen

Det er alarm i alle biler men man har måtte bestille utvidet pakke før. Utvidet pakke har bla sigaretter tenner i taket til daschcam og et separat batteri.
Fremtiden er elektrisk.

Dennis

Skal vel stå Tilt/Intrusion ja, samt at oppe ved speilet skal du ha noe som ser ut som to små mikrofoner hvis man har utvidet pakke.

joda

Ok, da konkluderer jeg med at jeg ikke har fått den med allikevel.. ;)

Sjekket igjen nå, og det er kun Alarm On/Off og ikke Tilt/Intrusion valg der..

Den som er der nå er vel kun på åpning av dører og trunk, hvis jeg ikke tar helt feil nå..
TMS 85D

MeTesla

Sitat fra: joda på fredag 27. mars 2015, klokken 21:49
Ok, da konkluderer jeg med at jeg ikke har fått den med allikevel.. ;)

Sjekket igjen nå, og det er kun Alarm On/Off og ikke Tilt/Intrusion valg der..

Den som er der nå er vel kun på åpning av dører og trunk, hvis jeg ikke tar helt feil nå..
Men var det ikke sånn at sikkerhetspakka var standard nå? Mener å ha lest det flere steder...

Dennis

Sitat fra: MeTesla på fredag 27. mars 2015, klokken 21:57
Sitat fra: joda på fredag 27. mars 2015, klokken 21:49
Ok, da konkluderer jeg med at jeg ikke har fått den med allikevel.. ;)

Sjekket igjen nå, og det er kun Alarm On/Off og ikke Tilt/Intrusion valg der..

Den som er der nå er vel kun på åpning av dører og trunk, hvis jeg ikke tar helt feil nå..
Men var det ikke sånn at sikkerhetspakka var standard nå? Mener å ha lest det flere steder...

Tror det bare gjelder biler produsert ganske nylig.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA