Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil

Startet av Martinius, onsdag 04. februar 2015, klokken 21:50

« forrige - neste »

Dennis

GeirHM

Toosleezaay, du er ikke den eneste med bil på den båten. Min kommer også. Så jeg fikk ny utleveringsavtale. Bare glad for at den telefonen ikke handlet om at bilen var blitt skadet i overfarten. Det er fortsatt overlevering i mars. :-)

Elbil fundamentalist

Pga båten som er forsinket ble også min utlevering flyttet fra torsdag til fredag kveld. :-/ vel-vel. Finne værre ting å bruke fredagskvelden på... :-)
2005 Kewet bastard (m Buddy utseende)
kjørt 12700km (solgt '09), Peugeot Partner PSA 54.000km til 73.500km (kjøpt '09, solgt nov`13), Kjøpt Leaf 2012 (solgt), Tesla Model S85D levert 27 mars '15, Leaf Acenta 2014 kjøpt nov. '15 Bestilt 31mars '16 Tesla Model ≡ kansellert venter på Model Y Bestilt Model S75D 6 okt '17 levert 22 des '17 Bosted Oslo
Signaturmedlem TOCN

snappy

Sitat fra: GeirHM på mandag 23. mars 2015, klokken 12:59
Toosleezaay, du er ikke den eneste med bil på den båten. Min kommer også. Så jeg fikk ny utleveringsavtale. Bare glad for at den telefonen ikke handlet om at bilen var blitt skadet i overfarten. Det er fortsatt overlevering i mars. :-)

Når fikk du den telefonen ?
2014 e-UP
2015 85D

GeirHM

Kl 12.37 fra min DS. De skal få det stritt med å klarere så mange biler gjennom toll og nyregistrering på fredag. For båten ankommer tidlig den dagen tror jeg. Håper det går. Jeg får hente den lørdag morgen. De har til og med lovet å skru på takstativ. Fjellet venter. Godt det er en liten lader i Lier.

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: Toosleezaay på mandag 23. mars 2015, klokken 12:46
En båt med 150 TMS på vei til Drammen er visstnok forsinket ifølge DES. Min bil ble akkurat utsatt fra 25. til 30. mars :-/
Fikk samme telefon: Bil klar i Sandnes mandag 30. mars - utsatt fra lørdag 28.mars.

christian1986

Vet det er levert en god del biler på havnen i Stavanger i dag. Har også gode kilder på at det blir levert rundt 70 på havnen i Bergen senere i dag...

Ble plutselig litt nervøs for utleveringen min på onsdag...

SCI

Skal også få min utlevert mandag 30 mars i Sandnes. Utsatt fra faktura dato 20 mars.
God mulighet at den også kom til Stavanger med båten i dag da.
Tesla P85D
Nissan GTR
Solgt Tesla P85+

Sandvika

Sitat fra: GeirHM på mandag 23. mars 2015, klokken 14:20
Kl 12.37 fra min DS. De skal få det stritt med å klarere så mange biler gjennom toll og nyregistrering på fredag. For båten ankommer tidlig den dagen tror jeg. Håper det går. Jeg får hente den lørdag morgen. De har til og med lovet å skru på takstativ. Fjellet venter. Godt det er en liten lader i Lier.

snappy

Sitat fra: GeirHM på mandag 23. mars 2015, klokken 14:20
2014 e-UP
2015 85D

Nick

Fikk samme beskjed i dag. Levering blir litt utsatt pga forsinket båt  :'(

Eggemi

De har ihvertfall produsert deres biler, ser ikke ut som at de har tenkt å bygge min

GeirHM

GhostDg

Må si meg enig i at de første 7 månedene var litt lettere en de siste dagene. :-)
Regner med at utlevering i morgen tirsdag i Drammen går greit siden bilen i dag fikk registreringsnummer.

Da håper jeg det er mulig å få en god natts søvn før jeg reiser til Drammen i morgen. Vinterdekk og felger skal hentes hos Schenker på Alnabru først. Ble sendt fra Tempe Dekk i Trondheim fredag. Må finne meg et sted for å få skiftet dekk før jeg leverer bilen til lakkforsegling mm.

Kan ikke huske å ha vært så spent på mange år. :D

StevenE

Håper alle oppdaterer Tesla Statusoversiktet fortsatt... det er vel greit for å estimere for oss som fortsatt må komme seg i produksjon :-) for oss blir det nok en del venting..

ser også at noen har lagt alle ordre til S85D, stemmer sikkert ikke..vet at det har vært en del P modeller der før...
07.04.2016: 35k km
03.04.2017: 70k km
24.08.2017: 81k+km
Tesla Model S 85D "T.I.M." EL59908 P79502 juni 2015
Tesla Model S 100D "SATAN TIM" EK? F210186 sept 17

Mitsubishi Galant 2.5 V6 DOHC "M.G." 276k RK42358 2006

Reservert: 1 Model 3 RN107190885
selger EL59908, bytter til ny S100D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA