Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil

Startet av Martinius, onsdag 04. februar 2015, klokken 21:50

« forrige - neste »

NegativeElectrode

BTW det var visst problemer med å bekrefte bestillinger før i dag. Jeg tipper det er problemer et sted, så har de fjernet dette fra nettsiden midlertidig.
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

adahl


Flylow

Levering juni her nå.

Bekreftet bestilling medio desember. Fra mai -> sent mai -> juni.
S85D

eldanz

Fikk hyggelig telefonsamtale fra DS i dag.
Får levert bilen 26. mars.
Gleder meg veldig!
Medlem 1414 /Norsk Elbilforening, Asker.
Mottatt min Eleganz S 85D 26. mars 2015.
Renault Zoe R240, Mai 2016
Bilene har wattpedal!

erikwg

Så kom endelig telefonen! Har fått beskjed hver uke siste tre ukene at den først kommer i midten av april, men så plutselig dukker den opp neste torsdag i Drammen. Jula varer helt til påske i år!

Bushy

S75D sept. 17

snappy

2014 e-UP
2015 85D

erikwg

bestilte i august, oppgraderte i oktober, i prod sen januar, transit 10 feb. lovet sen mars, så april, så plutselig er den altså klar til uka!  8)

Bushy

very nails:D
min gikk i transitt 3 mars. så der er det ikke håp før april. men da er det kanskje litt roligere der i det minste
S75D sept. 17

NegativeElectrode

#474
Min gikk i transit 11.2. Tesla kunne utlevere f.o.m. 25, men valgte å vente til 30.3 (Drammen) :o Noen ganger er jeg kanskje litt for pragmatisk...
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

skyfawn

Ser jeg fikk final invoice nå, og på den står det estimert delivery 26/03, har ikke hørt noe fra tesla etter jeg bestilte, og aner ikke hvem min DS er o.0 håper den er klar til 26/03 vertfall :)

mokle

Telefon fra DS i dag, levering 26. mars i Bergen. I transit ca 21. feb.
Leaf Acenta 2014 - svart.
Har solgt begge bensinbilene.
TMS85D bestilt, levering april.

Elbil fundamentalist

Leveringsdag 26 mars. Bilen betalt, forsikring aktiverte kamerat med Tesla kjører meg til Tesla Drammen. :-) kun få dager igjen.  Bruke av helgen til å rydde plass i garasjen  :o
2005 Kewet bastard (m Buddy utseende)
kjørt 12700km (solgt '09), Peugeot Partner PSA 54.000km til 73.500km (kjøpt '09, solgt nov`13), Kjøpt Leaf 2012 (solgt), Tesla Model S85D levert 27 mars '15, Leaf Acenta 2014 kjøpt nov. '15 Bestilt 31mars '16 Tesla Model ≡ kansellert venter på Model Y Bestilt Model S75D 6 okt '17 levert 22 des '17 Bosted Oslo
Signaturmedlem TOCN

joda

Sitat fra: mokle på tirsdag 17. mars 2015, klokken 23:52
Telefon fra DS i dag, levering 26. mars i Bergen. I transit ca 21. feb.

Da bør det jo være håp for meg også snart da :)

Ser at din bil ble bestilt noen dager etter min, gikk i produksjon dagen før og i transitt et par dager tidligere..

Man satser på at jeg tok deg igjen på kaien, og at min bil kom med samme båt som din..

Har du forresten fått "Finale Invoice" på MyTesla siden også..??

TMS 85D

NegativeElectrode

Off topic advarsel, men sånt har man da ikke tid til å disse dager :)
http://www.at.no/transport/2015-03-17/Vegvesenet-kunne-ikke-registrere-biler-13845.html

Problemet er rettet nå, men det var problemer med registrering av kjøretøy i går.
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA