Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil

Startet av Martinius, onsdag 04. februar 2015, klokken 21:50

« forrige - neste »

Martinius

Dærsken, det var tidlig. Har du hatt forventet utlevering sent i mars eller mars? Gratulerer! Har du fått faktura i Mytesla, og fikk du spørsmål om å bestille forhåndsbetalt service og lignende?

Snefall

Sen mars hele tiden. Ingen faktura ennå.
Tror det kommer ett rush nå. Virket litt sånn på DS.
Snakk om å glede seg  :)

Snefall

Fikk ingen spørsmål annet enn om hvor jeg ville ha dekkene, på hotell eller med meg hjem i bilen.

GeirHM

Sitat fra: Snefall på onsdag 18. februar 2015, klokken 15:27
Da kom telefonen. Utlevering 16/3 i Drammen.
Grå S85D
:) :) :)

Dette var store nyheter! Gratulerer! Når endret status i my tesla seg til "in transit"?

Snefall

Hvis jeg ikke husker feil gikk den i transitt 6-7 feb.

GeirHM

 :) :) :) :)

Min - og en hel bunch andre - gikk "in transit" den 4 eller 5 februar. Det MÅ bety at det er juleaften for mange av oss den uka som begynner med 16 mars. Min DS (Drammen) har knapt sendt meg en eneste epost igjennom dette laaaange svangerskapet. Men på telefon har han sagt "siste halvdel av mars", og jeg har sett på frakttiden for de P85D som nå straks leveres ut og regnet meg fram til at juleaften i år kommer rundt den 20 mars for min del. Gjør ikke noe om det blir noen dager før. Ingenting.

Spørsmålet nå er serviceavtale eller ikke.

Snefall

Usikker på serviceavtalen jeg også. Har fortrengt det fram til nå, men må ta stilling til det nå snart regner jeg med. Innspill?


snappy

Sitat fra: Snefall på onsdag 18. februar 2015, klokken 15:27
Da kom telefonen.
Gratulerer !

Kommer til å bli endel (temporært) glade selgere fra i morgen av når jeg desperat svarer på ethvert ukjent nummer som dukker opp på telefonen i håp om at det er DS'en.
2014 e-UP
2015 85D

Bushy

S75D sept. 17

erikwg

Ukjent nummer? Er det dem? Søren også. Mistet et slikt anrop nettop.


moso

Utlevering avtalt til 16. mars - ble tilbudt lørdag 14. men da er jeg på skiferie. Spørsmål om forsikring, serviceavtale, gummimatter, skistativ og dekk, ja og betalingsform.

Ang serviceavtale fikk jeg på spørsmål bekreftet at innholdet i service var det samme med og uten avtale, bare forskjell på pris. Ble uten.

Tesla sponser dekkhotell frem til og med første hjulskift. Avtalte å si ifra i god tid før henting om det er sommerdekkene (Default i mars) eller vinterdekkene som skal på hotell.
Asker
35000 km i Saxo - solgt
50000 km i Mitsubishi i-Miev - solgt
80000 km i Tesla S85D - byttet inn
Nå Tesla S75D

moso

Asker
35000 km i Saxo - solgt
50000 km i Mitsubishi i-Miev - solgt
80000 km i Tesla S85D - byttet inn
Nå Tesla S75D

Snefall

Da kom også final invoice.  :) :)

Modesta behandling er booket, forsikring i boks, fri fra jobb ordnet, togtabell til Drammen sjekket og garasjen er ryddet.

Ikke glemt noe da håper jeg?  :) :)


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA